Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zou hij nou zindelijk gaan worden.. Ooohh ik hoop het zo!!

• Auteur

Hoi meiden,

Dylano heeft v/d wk al een aantal x op de WC geplast. 2x was ik helaas te laat (zn luier was nog warm), maar vanavond voor het slapen gaan heeft hij een supergrote plas gedaan op de WC! Ooohh wat hebben we gek staan doen hiero, hihi.
    Zn luier was nog bijna droog, net of hij het opgehouden heeft ofzo.

Alleen het poepen gaat nog niet zo lekker.. Hij geeft aan dat hij moet, en vervolgens zet ik hem dus op de WC, maar daar wilt hij niet op blijven zitten, hij durft denk ik niet, want ff later komt hij naar mij toe dat zn luier vol is :-S Maar dat komt vanzelf wel denk ik?

Wou het ff met jullie delen, tis weer een mijlpaal die dan bereikt gaat worden. Want oohh, wat gaat het allemaal hard (snif snif).

Liefs Deb.

#4119922 Quote

Hoi Deb,

T zou wel erg lekker zijn! Feline waren we wel mee bezig, die plaste eigenlijk elke keer op t potje, maar we zaten er zo doorheen dat we het maar hebben laten zitten op een gegeven moment…
    Als we hier meer rust hebben dan wagen we een nieuwe poging. En poepen gaf Feline ook nog niet aan, dat was bij een neefje ook zo.

groetjes Maris

#4119975 Quote

Hee Debby,

Ik hoorde de laatst van iemand dat het poepen inderdaad langer kan duren dan het plassen. Stond ik eigenlijk wel van te kijken want je zou zeggen dat je poepen toch beter voelt….
    Sven is er echt nog niet mee bezig. We proberen het er wel elke keer over te hebben maar volgens mij vindt hij het wel best zo. En ach, net zoals Mariska, heb ik er nu nog effe niet de puf voor.

Groetjes,
    Maike

#4120153 Quote

Hey meiden,

Ook ik heb er niet de puf voor hoor, als ik echt intensief bezig zou zijn. Ik zorg gwn dat Dylano zsm bij de WC is als hij zegt dat hij iets moet doen. Niet dat ik om het kwartier ga vragen of hij moet plassen ofzo 😉

Liefs Deb.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct