Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Verjaardagscadeautjes om te vragen aan de visite voor een 1 jarige?

• Auteur
  • Ing3
    Lid

HELP! Jens wordt begin januari 1 (jaja dat duurt nog 2 maanden maar toch..) en ik zou dus niet weten wat ik straks moet zeggen als de visite vraagt wat we willen hebben voor zijn verjaardag. Bij Mette was het makkelijk. Puzzels, boeken, duplo enz. Maarja met een 2e kind kom je om in het bovengenoemde speelgoed.
    Voor opa en oma is het geen probleem want voor de wat grotere bedragen zijn er nog wel dingen te bedenken maar ik ben dus op zoek naar suggesties rond de 10 (max. 15 euro). Kortom de leuke kindercadeautjes voor de visite die voor iedereen betaalbaar zijn en toch zinvol voor Jens.

Jullie enig idee????

gr.Ing

#4119678 Quote

Ehm ik weet niet of sommigen samen iets kunnen geven? Dan kun je wat grotere kado’s vragen.
    En ik heb ook geen idee, wij hebben ook al zo ontzettend veel. Het enige dat we niet veel hebben is autootjes, maar ja om nou iedereen autootjes te vragen…..

groetjes Maris

#4119697 Quote

Uhm ik denk ook echt jongensspeelgoed…
    maar met twee meiden ben ik daar niet in thuis! hihi

Groetjes Babybelle

#4119709 Quote

Autootjes van Hotwheels zijn erg stevig en worden hier door onze 2 jarige al een tijd gespaard!
    Hangt er natuurlijk wel vanaf of Jens echt alles in zijn mond doet?
    Ik zou ook gewoon jongensspeelgoed vragen en het gewoon aan de mensen overlaten. Behalve met kleine autootjes dan wel genoemd merk vragen. Die goedkope dingen gaan heel gauw wieltjes ed vanaf.
    Hotwheels heb je rond de 2 euro een auto. Maar je hebt ook politieauto’s en brandweer ed voor 1 jarigen heeft Kyan ook gehad voor zijn verjaardag toen en speelt er nu nog mee!
    Wij wachten vandaag wel af wat er nog voor een aanvulling op onze speelgoedkist komt haha!

Welterusten!

Groetjes Sas

#4119776 Quote

Hoi Inge,

Misschien iets van kleertjes zoals rompers of truitjes?
    Anders boekjes, die kun je nooit genoeg hebben vind ik.
    Lekkere badschuim? Bij de HEMA heb je van die badschuimverf. Kunnen ze in bad lekker mee verven en daarna spoel je het zo af.
    Ik ken het probleem hoor. Ik zit nu al met de kadootjes voor sinterklaas voor Tim. Maar goed, uiteindelijk komen we er wel uit!

Groetjes,
    Maike

#4119969 Quote

Ik zou voor leuke jongens dingen gaan. Inderdaad auto’s, auto’s van duplo. Duplo heb je nooit teveel naar mijn idee. En houten blokken vind ik persoonlijk erg leuk

#4119974 Quote

Hoi Inge,

Bij de IKEA hebben ze ook superleuk speelgoed, bijv. van die houten railsjes met treintjes. Kun je in delen kopen dus als je het aan meerdere mensen vraagt, heb je zo een leuke uitzet.
    Ik heb gisteren bij de HEMA zo’n complete treinset gekocht maar die was nu € 20,– euro en al afgeprijsd dus dat is wellicht wat aan de dure kant. Dan is die van de IKEA ook een mooie optie….

Groetjes,
    Maike

Ing3
    Lid
    #4120192 Quote

Hee meiden,

Bedankt voor de suggesties. Ik vind een trein erg leuk en dat kunnen mensen ook in delen geven alleen….die zijn meestal vanaf 3 jaar en tja wat geef je dan weer als ze die leeftijd hebben he. Ik zoek echt dingen die geschikt zijn voor 1 jarigen. We geven zelf een loopfiets van pucky en van mijn ouders krijgt hij de boerderij van Duplo die vanaf 1,5 is. Met Sinterklaas krijgt hij nu al best wat auto’s (die van playskool zijn erg leuk) dus tja. Ik blijf het echt super moeilijk vinden. Het is echt niet zo dat we alles kopen wat we zien want ik vind dat er altijd wat te geven over moet blijven voor andere mensen alleen als ze al 2,5 jaar van alles geven aan je dochter blijft er zo weinig over wat nog leuk is. We komen echt om in de boekjes, puzzels enz enz. Moeilijk, moeilijk, moeilijk…

gr,ing

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct