Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

overtijd maar testen negatief?!?!

• Auteur
  • B0022
    Lid

Hallo dames…
    Ik ben nieuw hier ben 22 jaar en ben nu 2,5 maand gestopt met de pil.
    Nu ben ik al 1,5 week overtijd maar de testen zeggen negatief…echt heel erg verwarrend ben wel erg moe en soms ineens duizelig en misselijk, ik voel alleen niks aan me borsten?Zijn er dames die daar ervaring mee hebben?
    En wat raden jullie aan naar de huisarts??
    Groetjesss

#4119900 Quote

Hoi,
    Wel lang, 1.5 week overtijd.. is niet zo heel raar, wanneer je pas 2.5 maand geleden bent gestopt…
    Je lichaam kan aan ’t wennen zijn, maar dat lijkt me vreemd wanneer je hiervoor wel goed ongesteld bent geweest…

Het is wel vaker dat iemand negatief test. Huisarts kan bloedtest doen, das 100%

Succes

#4119923 Quote

Weet je precies wanneer je je eisprong hebt gehad? Heb je het gevoeld? Hoe lang was je cyclys de vorige maand?

B0022
    Lid
    #4119977 Quote

haay dames,
    als ik de pil slikte was ik om de 4 weken ongesteld! De eerste maand dat ik stopte met de pil was ik ongeveer na 25 dagen ongesteld.
    Ik heb geen idee hoe een eisprong voeld maar me vriend en ik zijn erg druk geweest in bed dus dat zou wel goed moeten zitten 😉
    Bdankt voor de reactie waardeer ik!
    Groetjes

#4120141 Quote

Hoihoi,

Het is idd wel vaker als je net gestopt bent met de pil… En had je voor de pil een regelmatige cyclus? Ik had bij onze eerste, ook een cyclus van 50 dgn & nega test uiteindelijk toch menstr. en toen ik eenmaal zwanger was, was ook de 1e test nega, terwijl de 2e na een week wel posi was.. Ik zou gewoon afwachten en over een week of 2 weer testen mocht er niks zijn.. Misschien mocht je zwanger zijn is je Hcg hormoon te laag? Succes!!

Groetjes!

#4120793 Quote

heej,
    toen wij stopten met de pil had ik de ene maand wel een normale cyclus en de andere maand weer niet, daar kan het mee te maken hebben. Maar het kan indd ook zijn dat het hCG hormoon nog niet duidelijk genoeg aanwezig is en dus de test negatief was. Wacht nog een weekje en test opnieuw. Of als je echt niet kan wachten, ga ff bij je huisarts langs voor een bloedtest…
    Succes!!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

randy28
    Lid
    #4122349 Quote

Ik had het ook toen ik in november 2005 stopte met de pil….3 mnd achterelkaar een cyclus van 28 dgn en zo in 1 keer was ik 2 weken “overtijd” heb toen huisarts gebeld, kon een bloedtest doen en prompt werd ik 3 dgn daarna ongesteld….en de maanden erna was het gewoon weer om de 28 dgn…

Liefs Randy
    mama van Ninthe* 18-11-2006, Mama van Nova 21-5-2008 en 10wk+1dg zwanger

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct