Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wel of niet naar concert?

• Auteur
  • Mo4
    Lid
    #4121402 Quote

Oh, zie net dat je een zitplek hebt. Overheen gelezen. Nou lekker gaan zou ik zeggen!!!

Mo4
    Lid
    #4121401 Quote

Hoi! Qua geluid zal het inderdaad wel loslopen. Zorg er alleen wel voor, maar dat geldt natuurlijk anders ook, dat je niet onder de voet gelopen wordt. Lijkt me nu extra belangrijk!!

Groetjes!!

#4121332 Quote

Ik ben ook vorige week naar een concert geweest, ik was toen 19 weken, alles is goed gegaan hoor. Maak je niet druk.

groetjes daisy
    20w+5d

#4122329 Quote

gewoon gaan oordoppen mee hahahaha

gr yvet

Mieka
    Lid
    #4123145 Quote

He Marrigje
    Mooi dat je naar concert gaat.
    Rammstein is erg goed. Ik ben er de vorige keer geweest enne ben best wel een beetje jaloers 😉
    Ik was helaas te laat met kaartjes bestellen.
    ik weet zekers dat je geen spijt gaat krijgen.
    Goede muziek, enne hele mooie show!!
    Het is prettig dat je kan gaan zitten. En je merkt vanzelf wel of je kindje het mooi vindt 😉
    Laat je weten wat je van de show vondt?
    lieve groet,
    Mieka

#4123373 Quote

Gewoon doen!! Je kind wordt er niet doof van, het is hooguit vervelend of onprettig. En dat betaalt hij/zij je wel weer terug in de pubertijd, hahaha. Ben wel beetje jaloers :D, have fun!!

#4125593 Quote

Ik kan maar één ding zeggen: DOEN!! Een vriendin van me was zwanger van een tweeling toen ze een aantal jaar geleden op 28 okt. stond te hossen bij Marco Borsato. 1 november is ze toen van twee prachtige meiden bevallen….
    Hoewel de muziek van Rammstein wat harder is lijkt me dat met alle bescherming van je buik en dergelijke niet zo’n probleem, maar boven alles blijft het volgens mij gewoon het belangrijkst dat je blijft doen waar je je goed bij voelt!!!

gebruiker588326
    Bijdrager
    #5662937 Quote

Ik heb dezelfde twijfel. begin maart 2016 komt Muse in de Ziggo Dome (een band waar ik al meer dan 10 jaar fan van ben en nog nooit een concert van gemist heb (in Nederland). 20 april ben ik uitgeteld.. Ik weet niet zeker of ik moet gaan…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct