Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1365786 Moederstuur

• Auteur

Hoi hoi,

Ik had op de beurs een stand gezien die info verschafte over de moederstuur. Ideaal als je geen moederfiets heb.
    Aangezien ik een maand voor ik zwanger werd een nieuwe fiets had gekocht toendertijd, had ik geen geld voor weer een nieuwe fiets.
    Wat een uitkomst zeg die stuur! Ik heb hem gelijk bij Halfords erop laten zetten (ivm remmen e.d.) en heb veel meer ruimte. Myrthe heeft nu ook een eigen stuur, dus geen ruzie meer waar ik mijn handen nog mag plaatsen haha.

Liefs Irene

#4121418 Quote

Wat handig! Daar heb ik nog nooit van gehoord! Ik heb een moederfiets dus heb em niet nodig, maar wel een goeie tip.

Fietsze :o)

X

#4121685 Quote

He Irene,
    ik had er nog nooit van gehoord.
    Ga er toch eens naar kijken.
    Ik heb een gewone fiets, en aangezien die zo goed als nieuw was vond ik het zonde om een mama fiets te kopen,
    Ik moet zeggen het fiets prima hoor, ben er helemaal aan gewend (vroeger deden ze natuurlijk ook niet anders.)
    Maar ik ga toch eens kijken…ben wel benieuwd.
    Groetjes, Bianca

#4121827 Quote

Hee Bianca,

http://www.moederstuur.nl is de site. Ook ik had net nieuwe fiets en had dus geen geld voor moederfiets.
    Ook al was ik er ook helemaal aangewend en pas ik ertussen (ben toch niet de dunste).
    De extra ruimte vind ik toch wel prettig. En als ik straks hopelijk weer eens zwanger ben, kan ze nog lekker voorop haha.
    Hij is €60,- en omdat ik mijn fiets bij Halfords toendertijd gekocht had, hebben ze m gratis erop gezet hihi.

Liefs Irene

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen