Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1365830 Ervaring Met Ovulatietesten

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik hoopte nog zo…driemaal is scheepsrecht, maar helaas, dat mocht niet zo zijn. Vanmiddag ben ik weer keihard teruggevallen naar week 1. Ik heb nu maar een ovulatietestset gekocht. Tjeetje wat zijn die dingen duur! Gelukkig was ik nu wel weer precies 25 dagen. Dus is het mooi regelmatig. Zijn er meer mensen die mbt van deze testen zwanger zijn geworden?

#4121307 Quote

Hoi,

Ik gebruik ze ook (van kruidvat en van een internetsite, die laatste zijn n stuk goedkoper) en ik geloof zeker dat het werkt. M’n vriendin is nu 24 weken zwanger, 5 maanden zonder testen gedaan en de 6e maand met en toen was ze direct zwanger 🙂

Heb wel meer positieve verhalen gelezen over ovu testen op dit forum.

Succes!

#4121334 Quote

He hoi,

Kijk eens op de internetsit http://www.sensitest.nl staan veel ovulatietesten op maar ook goedkope zwangerschapstesten!!

Groetjes Karin

#4121473 Quote

Hallo,
    Wij waren al 15 rond’s bezig na 8ronde’s zwanger maar helaas een mk. Inmiddels weer 7 ronde’s verder zonder resultaat. Ronde 16 ovu testen van sensitest en JA hoor ZWANGER.
    Succes mamavan simone 14w5dgn

#4121508 Quote

Hallo,

Ik ben van mijn zoontje na 9 ronde’s ook zwanger geworden met behulp van ovulatietesten. Eerste ronde meteen raak….
    Wat bleek……we zaten elke maand verkeerd wat betreft de eisprong….
    Ging ervan uit dat ik mijn eisprong rond dag 14 kreeg…..nou, ik heb hem pas tussen dag 19 en 21….
    We begonnen op dag 10 al met klussen dus manlief en ik hadden op dag 19 vaak ff geen zin meer…..hahahaha…..
    Zo zie je maar…
    Nu al 4 rondes verder met ovulatietesten voor een broertje of zusje maar nu nog geen resultaat helaas….( eeste ronde wel meteen raak maar is helaas geindigd in een miskraam….)
    Maar ik zweer dus ook bij ovulatietesten.
    Die van matcare of sensitest zijn helemaal niet duur….
    Succes allemaal…

Liefs nurse

marjan1980
    Bijdrager
    #4121667 Quote

hoi
    ik heb ook die dure gebruikt,idd duur grapje.
    cb digitaal.zodat die het voor deed.
    heb toen 2 pakken gebruikt.daarna heb ik goedkope van etos gebruikt,werd het zelfde als zwangerschapstest.alleen 2 dikke strepen moet je dan hebben.via clear blue site kon ik berekenen wanneer ik moest beginnen met testen.
    ik had een cyclus van 24 dagen bij mij ligt de ei bij de 9/10de dag zo.
    3 cyclus ben ik zwanger geraakt,met de test,ook zonder test voel duidelijk de ovulatie.
    ben nu 8 weken zwanger.
    ik kreeg elke keer 1 streep en opeens 2 dikke strepen.dus kijk niet van ooh de 2de streep is licht die word dan dikker dat zegt helemaal niks.
    succes.
    gr marjan

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

marjan1980
    Bijdrager
    #4121670 Quote

oh de test kost 13 euro ongeveer zitten er 5 in.
    als ik jouw was zou ik dag 9 beginnen.met jouw cyclus.
    gr marjan

#4121803 Quote

Ik heb tijden lang de testen van sensitest gebruikt en was daar zeer tevreden over. Een ovulatietest kan je niet zwanger maken, het is geen wondermiddel, maar het kan je wel helpen de gunstigste tijd van de maand te bepalen, zodat je de meeste kans maakt. Ik vond het zelf heel prettig om te weten wanneer ik vruchtbaar was en ik vond het feit dat ik de strepen zag een geruststelling want ik wist dat ik een eisprong had.

Uiteindelijk is er bij ons een IVF behandeling aan te pas moeten komen om zwanger te worden, maar dat had andere oorzaken (als je eileiders verstopt zijn dan kan je op het goede moment doen wat je wilt, maar zal er niets gebeuren).

Succes!

Esk (11w2d)

#4121804 Quote

Oh, en die van sensitest zijn ook nog ’s relatief goedkoop in vergelijking met die uit de winkel…

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen