Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1365851 Donderdag Is T Zover

• Auteur

Hey meiden,

Allemaal goed nieuws zie ik, leuk hoor. En voor degene die bijna een echo krijgen, spannend!!!

Ik ben vandaag weer bij de gyn geweest en donderdag wordt ik gecurreteerd. Het wordt een dagopname en dan ben ik overal vanaf als t goed is. Ik zag t niet zitten om nog langer te moeten wachten tot t uit zichzelf komt. En nu kan ik deze week nog terecht dus dat is wel fijn. Ik ga onder algehele narcose en van slapen tot wakker worden duurt t een half uurtje dus dat valt mee. Ik hoop dat ik er daarna niet al te veel last van heb. En dan over 6 weken op nacontrole en daarna gaan ze verder onderzoeken hoe t komt dat ik 3 miskramen achter elkaar heb gehad. Dus t is allemaal nog spannend.

Kus

#4121262 Quote

Hey sweet mama,

Succes de komende tijd, ik weet helaas wat je door maakt, ik heb afgelopen jaar ook 2 miskramen gehad. Ik hoop voor je dat je volgende zwangerschap gewoon helemaal goed gaat en dat je snel een klein babytje krijgt!
    Ook sterkte met alle onderzoeken.

Liefs Jen

#4121288 Quote

Hoi, sterkte donderdag, heftig hoor. Wel fijn dat je al snel terecht kon, het lijkt me heel moeilijk om met die wetenschap te moeten wachten. Ik hoop ook dat je er niet zoveel last van gaat hebben. Hou je ons op de hoogte?

groetjes
    Ing

#4121337 Quote

Hoi, sterkte donderdag, heftig hoor. Wel fijn dat je al snel terecht kon, het lijkt me heel moeilijk om met die wetenschap te moeten wachten. Ik hoop ook dat je er niet zoveel last van gaat hebben. Hou je ons op de hoogte?

groetjes
    Ing

#4121338 Quote

pardon 🙂

marjan1980
    Bijdrager
    #4121364 Quote

hoi,
    succes morgen,sterkte komende tijd.
    neem de tijd voor het herstel doe rustig aan.
    hoop toch dat je zo min mogelijk pijn heb daarna.
    misschien helemaal niet.
    heb er geen ervaring mee.
    maar erg jammer,hoop dat ze je verder kunnen helpen.
    gr marjan

#4121451 Quote

he meis

veel sterkte donderdag ik hoop dat het allemaal goed gaat doe lekker rustig aan denk aan je zelf

veel liefs angela

#4121530 Quote

hey lieve meiden,

bedankt voor jullie medeleven dat doet me erg goed. ik moet er morgen om half 9 zijn en tegen t eind van de ochtend ga ik dan naar de ok en dan ben ik met een half uurtje weer wakker als t goed is.
    ik hou jullie zeker op de hoogte.

kus

#4121557 Quote

Ik zal aan je denken.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen