Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1365989 Ben Ik Weer

• Auteur

Hoi Allemaal,
    Ik kan weer meedoen met het zwanger worden. Ik heb een miskraam gehad zondag met 6w en 4d. Net gebeld met vk dat het mis is gegaan. Ik voel nu wel een beetje K…!! Komt ook wel een beetje omdat ik de afspraak heb afgezegd, is dan zo definitief!
    Ik kom dus weer gezellig meekletsen met jullie!

Groetjes karin

#4121417 Quote

hey karindemi.

Dat is echt k*t. Balen man.
    Hoop dat je snel weer zanger bent
    Wel gezellig dat je weer met ons mee kletst.

Groetjes Jolien

Bloempje27
    Bijdrager
    #4121544 Quote

Ja een miskraam is niet niks.. neem de tijd om te rouwen. Als je verdriet hebt mag dat want je hebt toch een kindje in de maak verloren. Er was een verwachting eenn nieuwe toekomst en die moet je nu weer bijstellen! Veel sterkte en hopelijk ben je snel weer zwanger.

xx

#4121596 Quote

Ohhh wat erg zeg… Sterkte! En hopelijk lukt het gauw weer!

Gr Nina

#4121636 Quote

Sterkte de komende weken. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent. Ik heb zelf ook drie jaar geleden een miskraam gehad en dat hakt er behoorlijk in.

xxx

#4121661 Quote

Zo, heftig zeg! Sterkte komende tijd! En hopelijk snel weer goed nieuws!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4122046 Quote

Sterkte de aankomende tijd, ik hoop dat je snel weer zwanger bent! Veel sterkte!!

groetjes Chantal

#4123877 Quote

Hoi Karindemi
    Hoe gaat het nu met je?
    Ik heb afgelopen sept ook een miskraam gehad, blijft altijd rotnieuws he? Ik was daarna zo blij dat ik weer ongesteld was geworden na lang wachten 7 weken..
    Hoop voor jou dat je snel weer ongesteld bent en het een plekje kan geven voor jezelf.
    Ze zeggen dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam dus hoop ik dat het binnenkort dan maar raak is bij ons!
    Veel geluk xxx

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen