Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1365993 20 Weken Echo En Het Wordt

• Auteur

Een baby!!!!

Blijkbaar ben ik 1 van de weinigen die niet wil weten wat het geslacht van het kindje wordt…. Gister tijdens de echo bleek dat alles goed was, erg belangrijjk! Tuurlijk ben ik ook nieuwschierig of het dit keer een jongetje zal zijn (we hebben al drie meiden…) Maar het lijkt ons leuker om dit als verrassing na de bevalling te houden.

Zijn er eigenlijk meer (a.s.) moeders die het geslacht niet willen weten?

Groetjes Petra

#4121360 Quote

hoi ik krijg as vrijdag ook de 20 weken echo en wij willen het ook niet weten bij de vorige 2 wisten we het ook niet(2 jongens)

groetjes

#4121388 Quote

Fijn dat alles goed was…
    Eigenlijk wil ik het wel weten, maar mijn man die wil het niet. Dus ik blijft ook maar in spanning afwachten. Ik vind het niet leuk om alleen te weten wat het wordt, dan kan je het niet eens samen delen, dan maar niet hoor!
    Het maakt mij ook verder niet uit wat het is, ondanks dat we al twee jongens hebben zou ik graag weer een jongen hebben hoor!
    De meiden komen vanzelf!!
    Groetjes Dabanne!

#4121408 Quote

Hoi

Nee, wij willen het ook niet weten. Ik vind het nog altijd bij het wonder van de zwangerschap en verrassing van de bavlling horen. En door niet te weten wat we krijgen ‘leeft’ het echt niet minder!
    Heel cliche, maar als het maar gezond is én blijft!

Groetjes, Marrigje

#4121416 Quote

Ik kom even loeren vanaf de maartclub.
    Maar wij willen het ook niet weten.

Maar ben een van de weinige van de maart dames!

#4121554 Quote

Van harte gefeliciteerd en wat fijn dat alles zo goed was!! Geniet ervan!!
    Liefs Sonja

#4121569 Quote

Gefeliciteerd!! Bij mijn eerste was het ook één verassing! Das ook heel leuk!

#4121593 Quote

Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is.
    Ik wil wel graag weten wat het gaat worden. Ik ben veel te nieuwsgierig! Het maakt me echt niet uit wat het wordt, al heb ik helemaal in het begin gezegd dat ik liever een meisje wil. Inmiddels ben ik van mening veranderd daar een jongen ook leuk is uiteraard! Ik ben zo benieuwd, vndaar dat ik echt niet kan wachten tot de geboorte. Over 2 weken weten we het hopelijk!

#4122175 Quote

hoi,

k wil ook niet weten wat het word, maar me vriend wel pffff dus even een dilemma het is geen goed idee als hij het wel weet en k niet aangezien hij zich meestal verpraat!!!! (arme stakker)
    dus k krijg lkkr mijn zin hahah!!! (en zo hoort dat)

mama van al 1dochtertje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen