zondag 8nov met djayden bij de huisartsenpost geweest omdat meneer ineens mega veel spuugde elke keer en er zowat in stikte ook had hij lichtelijke verhoging diarree en hoesten
we moesten meteen komen ivm mogelijke mexicaanse griep daar kwamen we op een speciale afdeling met allemaal mogelijke mex patienten
ik was hier meteen al erg boos over hoe besmet je iemand die gezond is:@ja dan moet je allemaal mogelijke mex patienten bij elkaar stoppen
maargoed we werden na huis gestuurd en de koorts zakte
het hoesten en diarree werd alleen maar erger nu nog hij liet van elke fles minimaal 60cc staan afgelopen
maandag na onze eigenhuisarts en die vond hem suf en ziek overkomen dus we werden meteen doorgestuurd na de kinderarts ondertussen kregen we telefoon mn vader had de mexicaanse griep (die mee was gegaan na de huisartsen post) duswie weet daardoor nou djayden was nog niet uitgedroogt genoeg werd er even verteld en mocht mee na huis weer,we moesten hem wel goed in de gaten houde en bij bijkomende klachten weer gelijk bellen.hij heeft een lichtelijke rs virus volgens haar
nou stand van zaken djayden eet nog steeds slecht heeft enorm veel diarree slaapt veel hoest enorm(lijkt wel asma patientz) en hij heeft nu verhoging 37.7 normaal heeft hij 36.8/36.9
dus net meteen kinderarts gebeld ja ik word vanmiddag terug gebeld ik vind dit allemaal maar niks
tzijn ook allemaal klachten die bij mex griep horen
wat vinden jullie?moet ik me weer zo laten afschepen met zakjes of