Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1366069 Wat Heeft Djaydens

• Auteur

zondag 8nov met djayden bij de huisartsenpost geweest omdat meneer ineens mega veel spuugde elke keer en er zowat in stikte ook had hij lichtelijke verhoging diarree en hoesten
    we moesten meteen komen ivm mogelijke mexicaanse griep daar kwamen we op een speciale afdeling met allemaal mogelijke mex patienten
    ik was hier meteen al erg boos over hoe besmet je iemand die gezond is:@ja dan moet je allemaal mogelijke mex patienten bij elkaar stoppen
    maargoed we werden na huis gestuurd en de koorts zakte
    het hoesten en diarree werd alleen maar erger nu nog hij liet van elke fles minimaal 60cc staan afgelopen
    maandag na onze eigenhuisarts en die vond hem suf en ziek overkomen dus we werden meteen doorgestuurd na de kinderarts ondertussen kregen we telefoon mn vader had de mexicaanse griep (die mee was gegaan na de huisartsen post) duswie weet daardoor nou djayden was nog niet uitgedroogt genoeg werd er even verteld en mocht mee na huis weer,we moesten hem wel goed in de gaten houde en bij bijkomende klachten weer gelijk bellen.hij heeft een lichtelijke rs virus volgens haar

nou stand van zaken djayden eet nog steeds slecht heeft enorm veel diarree slaapt veel hoest enorm(lijkt wel asma patientz) en hij heeft nu verhoging 37.7 normaal heeft hij 36.8/36.9
    dus net meteen kinderarts gebeld ja ik word vanmiddag terug gebeld ik vind dit allemaal maar niks
    tzijn ook allemaal klachten die bij mex griep horen

wat vinden jullie?moet ik me weer zo laten afschepen met zakjes of

#4121445 Quote

nou ik heb net de kinderarts gesproken en hij moet zo even na de huisarts voor een kweek om te kijken of hij de mex griep heeft maar al zou hij het hebben dan nog doen ze niks!!!!!!!!!!!! wat een klote ziekenhuis hier zeg pff word je toch niet goed van

dotjuh
    Bijdrager
    #4121515 Quote

zielig zeg!
    en wat een klootzakken (sorry) dat ze een baby bij allemaal mogelijke grieppatienten zetten!!!
    of het nou de mex griep of de “gewone” griep is, dat doe je toch niet?
    laat je idd niet aftroggelen hoor! laat hem maar helemaal van top tot teen odnerzoeken en niet weggaan, voordat je t weet.

heel veel sterkte!

liefs, do

Hannah38
    Bijdrager
    #4121548 Quote

Ach, wat zielig voor zo’n klein menneke….
    Goed je eigen gevoel volgen, Patricia, die klopt meestal. Als jij het niet vertrouwt, verder doorvragen en ‘zeuren’. Ik hoop dat het meevalt. De symptomen kunnen goed bij de m. griep horen! Hou je kereltje goed in de gaten en ik hoop dat ie tenminste snel wat meer vocht binnenhoudt!

#4121609 Quote

Wat vervelend allemaal!
    Goed je gevoel volgen is heel belangrijk, en verder bij de griep kunnen ze idd niets doen, hoe vervelend het ook is.
    Goed drinken, zetpil op zijn tijd, en goed in de gaten houden!

Sterkte met alles,
    Liefs Marina

#4121663 Quote

Hoi hoi,

Kijken zo ook verder dan rs of griep?

Het klinkt namelijk ook beetje als melkallergie e.d. Ook omdat hij niet echt kkorts heeft? Of las ik dat verkeerd?
    Bel je huisarts of desnoods je zorgverzekering en vraag waar ze goede ervaringen hebben met kinderartsen. Zorg dat je kleine man goed onderzocht wordt.

Liefs Irene

#4121672 Quote

Patricia,

Wat een sneu je kleine man!!! Ik hoop dat hij snel weer opknapt. Ik hoop dat er geen rare dingen uit die kweek komen, maar dat het een kwestie is van uitzieken.
    Ons kleine ventje heeft nu ook ruim een week verhoging, net weer met 38 graden naar bed gebracht. Hij is alleen super actief en eet en drinkt verder goed. Zijn verkoudheid is net weer verdwenen. Hier is het een combi niet fit en de kiezen wrs… Ik bel morgen voor de zekerheid de huisarts, denk ik, even checken of ik het juist heb.

Nogmaals beterschap!!!

Liefs Lientje

#4121674 Quote

Haai!

Moeilijk die MG? Je moet gewoon goed naar je mama-instinct luisteren. Als dat zegt dat iets niet klopt met je kindje…. Heb je vaak gelijk…! Wel raar dat ze een zuigeling waar zoveel ophef over is inderdaad in dezelfde wachtruimte laten zitten. Aan de andere kant moet je misschien blij zijn dat je naar huis bent gestuurd om het af te wachten. Misschien is het het heersende buikgriep virus dat ook rondwaart, en dan wil je je lieverd echt niet op een kinderafdeling hebben met MG-patienten! Ik zou je kereltje lekker dicht bij je in de buurt houden, (misschien tijdelijk zelfs kinderbedje naast mijn bed zetten..) Maar als het om je kinderen gaat moet je je niet af laten schepen hoor, als je dat gevoel hebt. En anders iemand meenemen of laten bellen die er iets buiten staat en zijn of haat mond voor je open doet!!

Sterkte voor jou en het mannetje!
    Liefs, Marieke

#4121675 Quote

Haai!

Moeilijk die MG? Je moet gewoon goed naar je mama-instinct luisteren. Als dat zegt dat iets niet klopt met je kindje…. Heb je vaak gelijk…! Wel raar dat ze een zuigeling waar zoveel ophef over is inderdaad in dezelfde wachtruimte laten zitten. Aan de andere kant moet je misschien blij zijn dat je naar huis bent gestuurd om het af te wachten. Misschien is het het heersende buikgriep virus dat ook rondwaart, en dan wil je je lieverd echt niet op een kinderafdeling hebben met MG-patienten! Ik zou je kereltje lekker dicht bij je in de buurt houden, (misschien tijdelijk zelfs kinderbedje naast mijn bed zetten..) Maar als het om je kinderen gaat moet je je niet af laten schepen hoor, als je dat gevoel hebt. En anders iemand meenemen of laten bellen die er iets buiten staat en zijn of haat mond voor je open doet!!

Sterkte voor jou en het mannetje!
    Liefs, Marieke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen