Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1366215 Kerstkaart

• Auteur

Ik loop een beetje op de tijd vooruit, maar zat laatst te denken aan een originele kerstkaart…
    Inmiddels heb ik zoveel kinderen bijelkaar gespaard (!) dat het me leuk leek om een kerststalletje te maken met ze.De ouste 2 worden Jozef en Maria denk ik, Lenthe (21 mnd) een herderinnetje of een koning, ben ik nog niet uit, en de rol van Jezus is natuurlijk weggelegd voor Luka.Ik bouw een klein stalletje voor de achtergrond, en ik denk dat Baby Born dan in een wit gewaadje erboven word gehangen in de rol van Gabriel de engel!
    Toch wel handig; 4 kinderen!
    Jullie ook zulke ideetjes?
    Groetjes Roos.

dotjuh
    Bijdrager
    #4121572 Quote

wooooh wat geweldig!
    wat een leuk idee zeg 😀
    ik denk dat wij nathalia een kerstpakje aan doen (hebben we al in huis) en daar een kerstkaart van maken.
    maar vind jou idee echt echt super leuk 😀

heel veel plezier met het maken, en je kids leuk op de foto te zetten (en de baby born hahaha)
    we zien de foto’s tegen die tijd wel op hyves verschijnen he 😛

liefs, do

#4121833 Quote

hahahaah die is super roos….denk dat ik mn adres maar ff bij je achter laat.ik moet nog ff kijken wat ik doe…eerst maar eens kijken wanneer de kleine eruit wil.liefs,karin

#4121883 Quote

hee roos
    wat een super leuk idee zeg ja dat kunnne wij hier niet he haha.
    wij doen gewoon allebei met een kerstpakje aan als je me ff jou adres weerstuur krijg je er ook een ;)doe maar via hyves stuur ik mijn nieuwe ook gelijk even
    want luka,s kaartje zit al ergens in een doos op na het volgende huis:)

liefs patricia

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen