Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1366223 Roze Wolkje In De Maak

• Auteur

Ja… goed nieuws; de echo liet een lief mooi gegroeid kindje zien van ongeveer 9 wk en 3 dagen! Dus niet morgen pas 9 weken volgens de berekening – was mn gevoel toch goed. Al snel had ze de kleine op het scherm, eerst zag ik geen kloppend hartje dus daar vroeg ik uiteraard naar. …. en toen zag ik het! Gek hoor, eerst dacht ik nou, ik kijk gewoon naar een tv ofzo. Maar toen het wat langer op het scherm was en ik het hartje zag, voelde ik zeker ontroering. Ben nu wel heel blij en mn roze wolkje is met de kleine aan het groeien!

Liefs
    Ing

#4121616 Quote

lieve ing

gefeliciteerd met je roze/blauwe wolkje geniet er lekker van

liefs angela

marjan1980
    Bijdrager
    #4121677 Quote

hoi ing,
    wat leuk
    gefeliciteerd.
    ik mag nog 2 weken wachten,snik snik
    gr marjan

#4121689 Quote

Echt heel fijn voor je! Gefeli en geniet er maar lekker van!!
    Ik moet nog 2 nachtjes slapen… Ik ga dus zo maar naar bed, dan hebben we er alweer 1 gehad!

Liefs,
    Marientje

#4121766 Quote

Dank jullie wel voor de lieve reacties, ik kijk steeds maar weer naar de foto’s ;-). Succes met wachten! Tijd gaat langzaam en toch ook weer niet. Ik ben benieuwd naar jullie echo’s!

#4121858 Quote

Geniet lekker meid! Heerlijk dat je je kindje al hebt mogen bewonderen!

#4121889 Quote

Hoi!!

Gefeliciteerd met je mooie en gezonde echo!
    Mooi he?
    Zo echt wordt het inneens!!

Ik heb net voor het eerst mogen kijken WOW
    ik ben verliefd!!!!!!!!!!

Lekker genieten!
    lfs

Natas

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen