Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1366271 Zijn Jullie Allemaal Getrouwd

• Auteur

Hey meiden,

Wie van jullie zijn er eigenlijk getrouwd en wie niet??
    ben effe nieuwschierig haha!
    Zelf ben ik niet getrouwd maar wil het wel dolgraag maar ja wacht op een aanzoek van mijn vriend….denk dat het helaas nog wel even kan duren haha!misschien straks als de baby er is.
    Ik wil namelijk zo graag een gezin vormen met allemaal dezelfde achternaam.
    En trouwen zelf lijkt me natuurlijk ook geweldig.

En hoe zijn jullie ten huwelijk gevraagd?op een bijzondere manier??

liefs Stefanie

dotjuh
    Bijdrager
    #4121644 Quote

heyhey

helaas zijn ook wij nog niet getrouwd.
    wel verloofd, al 2,5 jaar. maar t kost me toch een berg geld allemaal, en dat hebben we gewoon niet op dit moment. (vraag me wel eens af… heb ik ooit dat geld wel bij elkaar hahahaha)

we willen wel een top trouwdag. een droom trouwdag zeg maar.
    een mooie jurk, een mooi pak, nathalia een mooie jurk, de andere baby een mooie jurk of pak,
    trouwen op t gemeente huis, een mooie fotoshoot erachter aan. erwin wilt een ferrari als trouwauto (hahaha) dus trek je portomonee maar open. daarna willen we een feest, met al onze dierbaren in een zaaltje. open bar, hapjes, drankjes, bandje, dj enz.
    op zich eigenlijk gewoon simpel, maar toch allemaal wel veel geld.
    zeker omdat wij niemand kennen die bv foto’s kan maken, of een taart of wat dan ook.
    een huwelijksreis hoef van mij niet.
    niet met zn 2tjes inieder geval. dan zou ik kiezen voor een korte vakantie met zn 4tjes.

oude klasgenootjes van mij zijn al wel getrouwd, maar allemaal totaal anders dan dat i kzou willen.
    t gemeente huis in en uit gaan en hup, we zijn getrouwd. allemaal ook om andere redenen.
    de een omdat ze een huis ging kopen en ze dan een samenlevingscontract moesten afsluiten, of trouwen. dus dan maar gratis trouwen, kost t geen geld.
    de ander vanwege dat ze haar eigen achternaam niks vond, dus dan maar trouwen en zijn achternaam nemen.
    weer een ander omdat ze zwanger werd.
    en geen van alle een mooie jurk, of een leuk feestje er achter aan.
    t lijkt wel alsof ik dan teveel eisen heb, of dat ik zo ouderwets ben wat dat betreft hahahaha
    nou ja, ik ben gelukkig nog heel jong, dus trouwen zal er ooit heus wel van komen 😀 maar dan wel op onze manier met alles erop en eraan.

sorry 😛 beetje heeeel lang verhaal geworden hihihi

liefs, do

dotjuh
    Bijdrager
    #4121647 Quote

oh ja, erwin vroeg me op de dag dat we de sleutel van ons 1e huisje kregen. in het huis zelf ging hij op zn knien en schoof hij een mooie verlovingsring om mn vinger, terwijl hij een hele speeche hield 😀
    ja, was zeer geslaagd 😀

Anninas
    Bijdrager
    #4121655 Quote

Hallo,

Ik ben wel gelukkig getrouwd. Wij zijn in september 2006 in het huwelijksbootje gestapt. Een superdag met heerlijk weer (30 graden) en alle gezelligheid en liefde die je je maar kunt wensen. Eerst hebben we fotot’s gemaakt Toen zijn we voor de wet en voor de kerk getrouwd. Daarna hebben we feest gehad met de kinderen uit mijn klas en alle kinderen uit de familie. Dat was dus gewoon een groot kinderfeest. Daarna even een rustuurtje ingebouwd, waar we even konden bijkomen en ons opfrissen. Dan de receptie en daarna de super feest avond. We waren in onze vriendengroep de eerste die trouwden en ze hadden een geweldig gedicht voor ons gemaakt. Voor ons helemaal onverwacht maar wel superleuk.
    Eigenlijk een dag om nooit meer te vergeten.

Het huwelijksaanzoek was ook heel speciaal. MIjn man heeft me op kerstavond ten huwelijk gevraagd. Hij had allemaal van die rare cadeautjes. Een flesje champagne en twee champagneglazen. Ik sufferd had ook helemaal niks door. Toen kreeg ik het laatste pakje en daar zat een clown in met een cadeautje in zijn had. In dat cadeautje zaten allemaal letters en daar kwam dus uit Wil je met me trouwen.
    Dus wel heel speciaal moet ik zeggen.

Liefs Anne

#4121662 Quote

Hee hoi,

Wij zijn ook getrouwd, lekker ouderwets voor de eventuele kids. dit wilden we beide erg graag. Wij zijn 22 september 2006 getrouwd en hebben een prachtdag gehad.

Bij het uitzoeken van m’n jurk werd nog gevraagd of ik zo’n blote jurk wel aan durfde in die periode van het jaar, het was bloedheet, maar o zo mooi!!!

Wij hadden het feest op een locatie aan het water, de deuren stonden op en er was een groot terras waar iedereen gebruik van maakte. We hadden een bbq met zo’n 80 mensen en er was muziek. Er kwam ook nog zo’n fietskar met steekijs, geweldig!!!

Toen iedereen uitgegeten was ging de volume knop omhoog en ik had het nooit verwacht maar de vloer stond vol. We hadden expres niet voor een ‘dans’feest gekozen, we dachten dat dit geen suc6 zou worden, dit was in ieder geval een groot suc6!
    Een paar weken later zijn we naar Egypte, Sharm el Sheik geweest, dat was nog even lekker nagenieten!!!

Mijn man heeft mij ten huwelijk gevraagd toen wij de sleutel van ons huis kregen en wij in 1 vd eventuele kinderkamers stonden. Geen ring, niet op de knieen, maar o wat was ik blij met wat hij vertelde en me vroeg!!!

Liefs Lientje

#4121681 Quote

Hoi,

Ik ben van ouderwetse stempel… Wil dat HIJ mij ten huwelijk vraagt. En hij wil wel trouwen, maar alleen als we superdag kunnen betalen. En aangezien we dát niet kunnen…. word ik ook niet gevraagd haha.
    Gewoon niet eerlijk dat onze dochter eerder zijn achternaam heeft dan ik hahahaha.
    Hier al wel 8 jaar samen waarvan 6,5 jaar al samenwonend en we hebben het goed zo.
    Komt ooit nog wel… Als we oud en bejaard zijn….

Liefs Irene

#4121698 Quote

hoi,
    ik ben wel getrouwd, zijn op 7 oktober 2005 getrouwd.
    Wilde eerst trouwen en dan samenwonen.
    Hebben een mooie dag gehad, het was lekker weer.
    Moet zeggen dat het wel wat geld kost, vooral een feest s’avonds, maar het was het waard.
    Hij heeft me tijdens de vakantie s’avonds op het strand ten huwelijk gevraagd. Lekker romantisch……
    groetjes annelies

#4121709 Quote

Wij zijn ook getrouwd, sinds 2005, daarvoor 7 jaar samengewoond. Ik ben heel romantisch aan een meertje gevraagd, daarna zijn we ’s avonds heel romantisch aan een begroting begonnen! Viel ons erg mee wat het kostte, nu kreeg ik de jurk van mijn ouders dus dat scheelt nogal.

#4121711 Quote

hoihoi,
    ook ik ben getrouwd, op 25april2008 echt een prachtige dag. in het stadhuis met alle kinderen uit mijn klas erbij (groep2) echt zo schattig. alle jongens een hoge hoed op en de meisjes een sluiertje. ze hebben zich echt voorbeeldig gedragen tijdens de ceremonie en daarna zongen ze een leuk lied. er stond kermis naast het stadhuis, dus eenmaal buiten gezellig met z’n allen in de draaimolen (zijn ook leuke foto’s geworden). na het stadhuis foto’s laten maken en daarna met een klein groepje lekker gegeten (directe fam. en getuigen) ’s avonds een groot feest met een dj. het kost wat maar wij vonden het wel waard. een paar dagen later zijn we op huwelijksreis geweest op kreta en daar hebben we onze mooie dochter gemaakt hahaha ze is namelijk precies 9mnd na onze trouwen geboren hihihi.
    o hij is heel romantisch op zijn knieen voor mij gegaan met een mooie ring. hij zei altijd dat hij niet zo nodig wou trouwen, maar steeds meer vrienden om ons heen trouwden en toen ging het bij hem toch kriebelen. dus voor de meiden die nog wachten er is nog hoop. wij zijn nu ruim 11 jaar samen waarvan 2,5 jaar getrouwd.

zo dat was een lang verhaal hahaha
    groetjes linda

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen