Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1366314 Schoencadeautjes

• Auteur

Hallo allemaal,

Mette heeft nog geen schoen gezet. Ze heeft er nog geen erg in. Inmiddels heeft ze wel door wie Sinterklaas is en dat er binnenkort cadeautjes gaan komen. Nu twijfelen we of we haar 2 a 3 keer haar schoen willen laten zetten. Gewoon voor de lol. Doen jullie dit op deze leeftijd al en wat doen jullie er zoal in want ook dat vind ik moeilijk hoor. We hebben al zoveel….

gr.Ing

#4121678 Quote

Ja leuk, moet je doen!
    Stickervel, kruidnootjes, klein chocolettertje, klein chocofiguurtje, stempelset (met dank aan babybelle)
    Kleurboekje dat soort dingen.

groetjes Maris

#4121682 Quote

Ilona zet wel haar schoentje. Maar ja, die heeft natuurlijk haar grote broer die het echt super goed begint te begrijpen.
    Wat ze hier zoal in hun schoen krijgen; pepernoten, mini chocolade letters (dan bedoel ik die echte mini, die in zo’n zakje zitten), mandarijntje.
    Als cadeautjes heb ik; trapveer (vinden ze helemaal leuk, spelen ze bij vrienden altijd mee), kleur/sticker boek, haarspeldjes en voor patrick een autootje, een stoomboot die ze in elkaar moeten knutselen.

#4121687 Quote

Roan heeft een keer zijn schoen gezet en toen heb ik er een hand pepernoten in gedaan en vandaag had hij op het kdv een papieren schoen gemaakt en daar gooien we morgenochtend weer een paar pepernootjes in!
    Ik denk dat ik hem nog 1 of 2 keer zijn schoen laat zetten tot sinterklaas en dan een heel klein kadootje er in stop.

Gr mascha

#4121694 Quote

Ja leuk hoor. Sarah mocht na de intocht haar schoen zetten en begrijpt al goed dat de pieten daar dan namens sinterklaas een cadeau in doen… Nou ja cadeau wij hebben er een klein chocolade sinterklaasje in gedaan (echt heel klein) en een chocolade munt uit zo’n zakje. De rest van de munten en poppetjes en wat simpele kleine cadeautjes heb ik dus nog liggen voor de volgende keer dat ze haar schoen mag zetten. Van ons mag dat in het weekend weer. Ze was ook echt de volgende ochtend helemaal blij..zo schattig! En natuurlijk gezongen bij het zetten en “Dank u sinterklaasje” ’s ochtends haha

groetjes Tamar

#4121700 Quote

Isabelle zet ook haar schoen en soms de pantoffel van charlotte ernaast hihi!

Wij hebben de volgende schoencadeautjes:
    -stempelsetje van intertoys
    – kleurboek sint van de action
    – puzzel van de action
    – snoepgoed

#4121717 Quote

Jesse heeft er ook totaal nog geen idee van, hij weet wel wat ze zijn en hoe ze er uit zien. maar verder niet.
    Ik wil het 1 x doen.
    Maar ik denk dat het volgend jaar een stuk leuker is.

Potloden, vilstiften, krijtjes,puzzeltje,knuffeltje,boekje.

gr Linda

#4121719 Quote

Hoi,
    Hier ook wel een schoen gezet, maarja, broer van bijna 7 gelooft al jaren..haha, en zus van 10 al jaren niet meer..haha
    Maar we doen lekker alle drie de schoenen..in de gang bij de deur..
    En jawel, gewoon 1 keer per week, een klein cadeautje!
    Van de week een knuffelpaardje erin gekregen.
    En geen grote dingen dus, maar wel leuk..en ze snapt het prima!
    Gr Rina

#4121722 Quote

Marissa zet hier (bijna) elke avond de schoen. Netjes met klontjes en water voor het paard. Ik heb erg veel schoenkadootjes ingeslagen en dit krijgt ze:

– little people poppetje (3 inkoker apart verpakt, dus voor 3 keer)
    – boekje over sinterklaas
    – boekje over kerst
    – 2 badeendjes
    – balletje
    – create a scene boekjes 2 x
    – tekenblok
    – viltstiftjes
    – jasje voor Baby Born
    – uitdeelzakje kruidnoten
    – mandarijn
    – rozijntjes
    – poppetjes sint en piet ( 1 euro bij de blokker)

Hier dus absoluut geen grote kado’s maar wel elke dag

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen