Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1366362 Mama

• Auteur

Laura wil vanaf dit weekend de hele tijd bij mij in de buurt zijn, op mijn schoot zitten e.d. Als ik naar de wc ga of even de kamer uit gaat ze heel hard huilen, ook hangt ze aan mijn been. Erg vermoeiend allemaal, ook papa is niet goed genoeg… Ik hoop dat het gauw weer overgaat want met 35 weken zwanger is het niet echt fijn zo. Ik ben blij als ze slaapt, kom ik weer aan mezelf toe. Hoe lang duurt zo’n fase eigenlijk?

#4121718 Quote

Hoi,

Heel herkenbaar hier precies hetzelfde verhaal en dat is hier al een maand aan de gang!!!!
    Wordt er gek van en ik ben doodmoe erdoor.
    Ik ben ook zwanger 24 weken en het breekt me echt op.
    Ze loopt contstant achter me aan,en wil geen seconde zelf spelen,zodra ik het al zeg van ga zelf even spelen begint ze te huilen.
    En inderdaad papa is hier ook niet goed genoeg.

pfffff wanneer gaat dit over……

#4121720 Quote

Hoi,

Heel herkenbaar hier precies hetzelfde verhaal en dat is hier al een maand aan de gang!!!!
    Wordt er gek van en ik ben doodmoe erdoor.
    Ik ben ook zwanger 24 weken en het breekt me echt op.
    Ze loopt contstant achter me aan,en wil geen seconde zelf spelen,zodra ik het al zeg van ga zelf even spelen begint ze te huilen.
    En inderdaad papa is hier ook niet goed genoeg.

pfffff wanneer gaat dit over……

#4121826 Quote

Hoi,

Myrthe is er net weer een beetje uit. Heeft wel ruim een maand geduurd, misschien wel 2 zelfs nu ik terug denk.
    Papa hoefde maar naar dr te kijken en ze gilde al NEEEEEEEEE. :-s
    Dus ik snap jullie helemaal.
    Heel veel sterkte en hopelijk duurt het bij jullie minder lang.

Liefs Irene

#4121828 Quote

ja ,dit is heeel herkenbaar.dit is bij ons ook al even aan de gang.als papa haar roept ofzo,begint ze al met haar hoofd te schudden.ppfff er vermoeiend.ben zelf ook bijna 35 weken zwanger,wil nog ff de laatste dingen doen,maar kom er bijna niet aan toe,omdat mevrouw alleen maar MAMA wil….groetjes,karin

#4121877 Quote

hahaha hier is het juist een papa,s meisje zodra papa komt telt mama nie zo zeer meer mee,en vind ook wel heerlijk heb ik ff rust hahaha
    nee caithlyn is dus echt papa,s kindje zelfs snachts roept ze papa en als ze boos is wilt ze mij nog weg drukken ook en zegt dan boos nee papa kom

liefs

Anninas
    Bijdrager
    #4121924 Quote

Hoi hoi,

Jullie verhalen zijn best herkenbaar. Ik ben twee en een halve dag alleen met haar thuis en dan is alles mama. Maar zodra papa thuiskomt van het werk, ben ik niet meer goed genoeg. Zodra ze zich dan pijn doet of ze is moe dan komt ze wel weer bij mama.
    In het weekend probeert ze het nu echt uit. Wat mama doet moet papa doen en andersom. Als papa haar boterham wil smeren moet mama het doen. Wij gaan hier niet in mee en zeggen dan dat de ander het ook heel goed kan. En laten het de ander het dan ook doen. Ze is het hier niet altijd mee eens en dan krijg je wel eens zo’n boze bui, maarja dat is dan jammer.
    Voor de rest is het een hele lieve, ondeugende meid.

Groetjes Anne

#4122209 Quote

ik voel me ook de laatste tijd een stuk lopend dubbelzijdig plakband…Lenthe plakt zich ’s morgens aan me vast en laat me pas weer los als ik haar van me aftrek als ze naar bed moet….Nou ja, soms omkoopbaar met een borterham of wat interessant speelgoed…Maar vermoeiend is het wel, zo met een baby van 7 weken erbij, dan klimt ze gewoon op dat kleine stukje schoot wat er nog over is, als ik Luka aan het voeden ben.Het voelt niet als jaloezie, maar bijna als verlatingsangst ofzo.Zal de leeftijd wel zijn…Ik werk niet dus heb gelukkig geen dramatische momenten dat ik weg moet gaan bij haar.
    Gr.Roos

vlijtige mama
    Bijdrager
    #4122265 Quote

Hoi hoi!

Isabelle heeft deze periode ook gehad.
    Duurde ongeveer 1,5 maand.
    Ik ben (gelukkig) niet zwanger of net bevallen, maar het lijkt mij superzwaar om dan die periode door te maken, ik vond het al een ramp.
    Nu zit ze weer in een nee-fase.
    Alles wat je vraagt of soms zelfs zomaar vanuit het niets NEE!!!!
    Jech, ze is nog geen 20maanden en nu begint dat al…

Succes allemaal met de kids die nog in de hang-aan-mijn-mama-fase zitten.

Liefs Monica

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen