Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1366540 Geboortebedankjes Wel Of Niet

• Auteur

hallo,
    even een vraagje was gister op kraamvisite en daar hadden ze geboortebedankjes…. had hier zelf helemaal niet over nagedacht… nu ismijn vraag zijn er ook mensen die hier niet aan doen.. en zo wel wat???????? vind het erg dure dingen die de meeste mensen naar mijn idee toch weggooien.. heeft er iemand ideen om iets goedkoop zelf te maken??????????

#4121911 Quote

Ik heb nog nooit in mijn leven een geboortebedankje gehad… dus ik denk dat het prima zonder kan. Ik ga er dus ook niet aan doen, het is echt niet gebruikelijk in onze omgeving. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat iemand er van wakker ligt als ze zoiets niet meekrijgen.
    Succes!
    Esk

#4121916 Quote

Ik ga het ook niet doen. Diegene die komen krijgen beschuit met muisjes that’s it.

DaanenRalf
    Bijdrager
    #4121968 Quote

Hallo!
    Ik wilde ook graag geboortebedankjes, werd in onze omgeving heel veel gedaan. Bij mijn vriend is het niet echt gebruikelijk en die vind het eigenlijk ook een beetje onzin (helaas) dus wij gaan het denk ik maar niet doen.
    Ik zag laatst wel een paar hele leuke:
    een grappig potlood en/of een sleutelhanger van hondje (of ander figuurtje) en daar had de oudste een kaartje aangemaakt met de naam van het kindje en de geboortedatum.
    Was echt heel erg leuk.
    Succes ermee!

#4122005 Quote

Huh? Ik heb hier nog nooit van gehoord en ben ook absoluut niet van plan om het te gaan doen. Heb dan wel ff wat anders aan mijn hoofd en net als bij bruiloftsbedankjes verdwijnt het bij de meeste mensen toch in de prullenbak.

Wenser
    Bijdrager
    #4122007 Quote

Ik vind dat altijd een beetje prullaria en gooi het zelf inderdaad weg nadat ik het voor mijn goede fatsoen een maand heb gehouden. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich, met onze trouwerij hebben we het ook niet gedaan.

Misschien zou je een leuke bedankkaart met een foto(collage) van de kleine kunnen maken, die je na een maandje opstuurt. Dan hebben ze dat in ieder geval om op te hangen op een prikbord oid. Dat zou ik zelf wel leuk vinden denk ik. Je ziet meestal zo weinig foto’s…

Esk; hoe is het met jou?

gr
    Wenser

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4122016 Quote

wij hebben de geboortebedankjes ook al geregeld , vonden dit wel erg leuk , hebbe gekozen voor een SpeenBol die gevuld is met snoephartjes..

#4122027 Quote

@Wenser, hartstikke goed. Volgende week al 12 weken, dus het gaat de goede kant op. Wel heel erg veel heel moe, maar als dat alles is, dan ben ik blij. En met jou?

Esk (11w2d)

Wenser
    Bijdrager
    #4122031 Quote

Ja hier ook alles goed, maar ik loop nog wel wat achter op jou haha. Gelukkig heb ik volgende week dinsdag een echo in het ziekenhuis, al met 8 wk en 4 dgn volgens mijn berekeningen. Daarna kan ik hopelijk ook echt een beetje gaan genieten, nu heb ik nog teveel angst dat het toch niet zo blijkt te zijn. Dus ik durf nog nniet na te dneken over klussen, namen of dat soort dingen hoor.

Ik ben inderdaad ook moe, en heel af en toe ene beetje misselijk. Maar dat valt zo mee en het stelt niks voor tov. het ongemak en verdriet van de tijd van onderzoek en teleurstellingen elke maand.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen