Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1366682 Tand Getrokken

• Auteur

hoi meiden

vanmiddag zijn we met Bram naar een andere tandarts geweest, hier waren we naar door verwezen via onze eigen tandarts
    hij heeft gekeken naar Bram zijn tand en vertelde dus datde tand eruit moest…..
    dit kon op de O.K gebeuren met een roesje of hij verdoofde met een spuit en trok hem er dan uit, de keus was aan ons
    het roesje kon niet eerder dan 18 dec , dus nog weer een maand verder en omdat hij er gewoon last van heeft hebben we besloten om toch te gaan trekken……. zo zielig he
    de tandarts was wel heel erg lief voor Bram en gaf hem ook echt heel veel aandacht
    toen de tand eruit was bleek dus ook dat er een stuk van de wortel al weg was , er heeft dus iets onder zijn tandje gezeten wat de wortel heeft weg gedrukt
    nu is het afwachten of er een tand bij doorkomt of dat hij jaren met een gaatje loopt………….
    hij heeft gelukkig nu geen kast en het is ook net of er niks is gebeurt! de bikkel,,,,,,,

liefs ilona

#4122047 Quote

Knap dat jullie daarvoor gekozen hebben! Lijkt me echt moeilijk hoor! Fijn dat het nu achter de rug is.

Groetjes Babybelle

#4122066 Quote

Agossie, wat zielig eigenlijk he? Nou, hopelijk heeft hij er niet zoveel last meer van!!

#4122104 Quote

Ilona,

wat rot voor Bram zeg… Is hij er een keer op gevallen? Daardoor kan er achterop iets ontstaan in de wortel en dan een ontsteking en dan komt de tand er uit.
    Toen Feline een keer hard op haar tanden was gevallen moest ik specifiek er op letten dat er geen rare witte bobbel kwam op haar tandvlees.

Succes iig

groetjes Maris

#4122124 Quote

zo zeg wat een bikkel inderdaad!
    Wel een lastige keuze die je moest maken op dat moment, maar gelukkig is het zo goed gegaan. Nu dus al een ‘fietsenrek’ hihi

groetjes Tamar

#4122183 Quote

Wat sterk dat jullie het toch maar gedaan hebben! Knap hoor en wel fijn dat het nu achter de rug is want nog een maand wachten als je er veel last vn heb is ook niet prettig.
    Ik hoop dat hij er nu niet veel last meer van heeft!

Groetjes Mascha

#4122237 Quote

nou meiden,
    hij is echt een bikkel…..hij heeft zo goed gegeten en gedronken daarna en we hebben helemaal niets meer aan hem gemerkt….. zelfs niet toen de verdoving eruit trok!
    hij heeft zelfs meer gegeten dan anders, dus ik ben erg blij dat we hebben door gepakt meteen anders ben je weer een maand verder en hij had er echt last van en het ging al een maand lang aan zo

@ Maris…… nee Bram is niet gevallen erop, hij heeft waarschijnlijk een andere tand eronder zitten, een volwassen tand of een dubbele melktand dat weet de tandarts niet, de tandarts vond het maken van een foto eigenlijks onzin nu omdat dat eigenlijks alleen maar was voor zijn eigen nieuwsschierigheid en daar hielp hij hem niet mee…….. maar er was al wel een gedeelte van d ewortel weg dus er had iets onder gezeten dat de tand er zo maar uitdrukt

#4122417 Quote

zooo wat goed van Bram.
    En wat ben ik blij dat ik niet in jullie schoenen stond op het moment van kiezen.
    Aangezien ik zelf als de dood ben van tandentrekken zou ik het niet aangedurft hebben om zo te laten trekken. Ik vind het dus erg knap van jullie. En fijn dat hij nu weer beter eet en er geen last meer van heeft.

Groetjes Marianne

#4123155 Quote

Haha, die kleine man is dus misschien vroeg aan het ”wisselen”..Bijzonder!

Ik zelf had het tegenovergestelde!
    Ik was 26-27 jaar en moest nog wisselen!!
    Dat was ook een komisch iets bij de tandarts!
    Heb daardoor nog 25 mnd een beugel gehad…maar het is super geworden!
    Gr Rina

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen