Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1366723 5 Dagen Tevroeg Getest Licht Positief

• Auteur
  • xxnellekexx
    Bijdrager

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een test gedaan de vroege zwangerschapstest van predictor het was vandaag 5 dagen voor mn nod, maar hij was wel licht positief!

Ik was eigenlijk niet bezig met kinderen, want ik was net begonnen met de pil (nadat ik 3 maanden terug een miskraam heb gehad wilde ik eerst mn lichaam op orde hebben voordat ik weer aan de pil zou gaan) Dus ik was weer begonnen met de pil, maar NA mn nod dus vroeg me af of hij dan betrouwbaar was? Denk het niet, want 4 dagen daarna heb seks gehad en sinds dien ben ik misselijk, gevoelige borsten en moe.
    Dus ik kocht die test en die gaf licht positief! Het was niet gepland maar wel erg leuk als het zo is!

Ik ga over 5 dagen maar weer testen!
    heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes

#4122108 Quote

O wat spannend. Nee ik heb er geen ervaring mee. Succes met wachten de laatste dagen.

Gr. Astrid

#4122161 Quote

Nou, ik had 2 dagen voor mijn verwachte menstruatie getest. Een heeeeeeeeel lichte verkleuring te zien, zo licht dat we er vanuit gingen dat het niets was, dat we het ons verbeeldde. Maar het bleek 2 dagen later wel degelijk raak te zijn! Die eerste test blijkt 12 dagen na de bevruchting te zijn. Blijf hopen dus, maar hou er natuurlijk rekening mee dat het ook niet zo kan zijn. Succes!!!

xxnellekexx
    Bijdrager
    #4122210 Quote

dankje voor de reacties!

ik werd net wakker ik had gedroomd dat ik een test deed die een vet positief gaf! Een teken?

Maar ik zat dus net een week aan de pil en toen ik dacht zwanger te zijn ben ik er dus gestopt met slikken sinds 5 dagen en heb nu een heel klein beetje licht roze bloed verlies… Is dit nu omdat ik ben gestopt met de pil, een innestelingsbloeding of zit mn NOD eraan te komen? Pffff wat ingewikkeld allemaal zeg!

Ik ga maar weer proberen te slapen… spannend!!!

groetjes

#4122971 Quote

Hoi hoi,

Ik wil je niet ongelukkig maken maar ik heb geen goede ervaring met die predictor vroege test. Ik heb 4 posi testen gehad maar was niet zwanger dus ik vertrouw die testen niet meer. En na even googlen kwam ik er via diverse forums achter dat het dus vaker voorkomt. IK hoop natuurlijk voor jou dat je meer geluk hebt en hartstikke zwanger bent. Succes.

Liefs Nancy

#4123099 Quote

Hoi Nancy,

Probeer nu nog eens te testen, vaak werken die al na een paar dagen.

Laat het even weten.

Succes!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen