Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1366769 Anne En Liente

• Auteur

He Anne en Lientje,
    ik las de verhalen bij het topic wie er wel of niet getrouwd zijn.
    Toen ik bij jouw verhaal kwam Anne, vond ik het zo leuk om te lezen. In september 2006 getrouwd. Wij ook, dacht ik toen. Met supermooi weer. Wij ook, echt strakblauw, warm, lekker briesje, top! Toen had jij het over je klas. Ik heb werk ook in het onderwijs en een aantal leerlingen zijn ook bij de bruiloft betrokken geweest. Veel overeenkomsten dus! Leuk.
    Toen las ik jouw verhaal Lientje. Precies dezelfde trouwdatum: de 22e. En dus ook mooi weer he, haha.
    Anne..je gaat toch niet vertellen dat het bij julllie ook de 22e was? 😉

Groetjes, Bianca

Anninas
    Bijdrager
    #4122373 Quote

Hallo dames,

Ik heb inderdaad net ook de topic over trouwen gelezen. En ja hoor wij zijn ook op 22 september getrouwd.
    Dat is wel heel erg toevallig allemaal. En “mijn kindjes” zijn ‘smiddags in de kerk geweest en op ons speciale kinderfeest. Super hoor met een mooie voordracht een een mooi zelfgemaakt cadeau. Het leuke is dat ik net dat schooljaar was gewisseld van groep. Had eerst groep 1/2 en nu dus groep 3. ’s Avonds bij de receptie was mijn oude klas van groep 1/2 dus ook helemaal compleet op de receptie. Mijn man vond al die kinderen wat minder haah die had van ’s middags nog genoeg. Maar ik vond het heel erg leuk. Gewoon genieten eigenlijk.

Leuk is dat om te lezen dat er meerdere voor deze speciale dag hebben gekozen.
    Trouwens onze meid is op 22 februari 2008 geboren. Schijnbaar hebben wij iets met 22.

Groetjes Anne

#4122398 Quote

Hoi hoi,
    mijn tienergroep is ’s avonds op ons feest geweest. Zij hebben een zelfgemaakte dans laten zien (ik ben dansdocent). Ik werd er echt een beetje emotioneel van (haha, dat heb je op zo’n dag)
    Ik moest ook een keuze maken, want ik geef ong. aan 14 groepen les…dus wat doe je dan…. Ik koos voor die ene groep, want veel van die meiden kende ik toen al 6-8 jaar en daar heb je dus echt een band mee opgebouwd.
    Leuk dat bij jou die kleintjes er waren. En dus ook de 22e getrouwd haha. Bijzonder wel dat jullie dochter de 22e is geboren.
    Zelf ben ik op de 22e (juni) jarig. Vind het wel een mooi even getal.
    Groetjes, Bianca

#4123289 Quote

Dat is wel heel toevallig!!! Ik zit zelf niet in het onderwijs, maar mijn man wel. Wij zijn op mijn werkplek geweest, een woonvorm en daar hebben we taart gegeten. Wij hebben elkaar daar leren kennen.

Wij zijn 30 september 2004 bij elkaar gekomen en we wilden eigenlijk 29 september 2006 trouwen. Maar dat was vol (achteraf gelukkig) en zo is onze trouwdatum ontstaan.

Erg grappig en toevallig dit!

Liefs Lientje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen