Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1366979 Mexicaanse Griepprik O A

• Auteur

Wie heeft de prik al gehaald. Milton heeft het afgelopen woensdag gekregen ivm asmatisch.
    We hebben ook een brief meegekregen voor de 2e prik en er staat ook een lijstje bij waar je op moet letten en als het niet goed gaat dat je de huisarts moest bellen. Maar tot nu toe gaat het heel goed met hem geen bijwerkingen maar dat kan als ik het goed begrepen nog tot dat hij de 2e prik heeft gehad of 2 weken erna. . Maar hij voelt zich gelukkig lekker blij toe. Maar de feiten worden toch weer onder je neus gedrukt dat hij asmatisch is vanochtend bracht ik hem naar school rent hij een stukje staat hij gewoon te hyperventileren vind het zo akelig voor hem hij heeft altijd wat en de bultjes die hij op school had opgelopen dat ze dachten aan insectenbeten ???????? zijn nou pas weg dat hij medicijnen heeft gehad en hij voelt nou geen prikken meer op school.sinds deze week.

Shanice is een kreng wil niet delen helemaal niet ze word zo groot alweer en het is mamma mammma word er knetter van komende woensdag moet zij ook de prik maar dan van de GGD .

Hoe is het met jullie kids ?

#4122358 Quote

hoi hoi
    ook caithlyn heeft dinsdag de mexicaanse griep prik gehad 2weken daarvoor de 1e normale griep prik nu 10december voor 2e mex enting..
    ook hier totaal geen lastige dame niet ziek niks gelukkig hoop dat dat ook niet gebeurd:P
    twijfelde enorm of ik hem wilde doen totdat caithlyn,s opa de mex griep kreeg en enorm ziek was toen dacht ik ja ik moet gaan voordat zei er ook zo aan toe is.
    caithlyn zat ook in het risico,s groep ivm ook asmatish problemen.(lichtelijk gelukkig )
    djayden mag hem nog niet omdat hij nog geen 6maand is daarom krijgen emiel en ik een oproep
    wat zielig voor milton dat hij zo asmatish is hopelijk gaat het in de toekomst weg ze zeggen de meeste asmatishe kindjes krijgen minder klachten na hun 3of 4e jaar

verder is djayden getest op mex griep omdat hij veeel overeenkomsten heeft maar gelukkig was uitslag goed maarja wat hij wel heeft weten we nog steeds niet:S

liefs

Hannah38
    Bijdrager
    #4122514 Quote

Patricia, wordt er bij Djayden ook gekeken naar mogelijke allergieën??

#4122539 Quote

@ Hannah… dat vroeg ik ook al. Vooral ook omdat zijn temperatuur niet echt hoog is…..
    Ik vermoed eerder een allergie…

Patries… Laat ze dat uitzoeken!

#4122563 Quote

Ik heb hier 5 oproepen liggen, voor iedereen hier behalvr Luka natuurlijk.Gaan a.s woensdag.
    Ben benieuwd, gr.Roos.

dotjuh
    Bijdrager
    #4122643 Quote

ik liep hier t hardst te roepen dat ik nathalia niet zou laten in enten. maar toen het (net als patricia) bij ons wel heel dicht bij kwam, besloten we om nathalia wel in te laten enten.
    mn vader, 2 tantes, 3 nichtjes, 2 neefjes van me zijn dus allemaal al ziek geweest.
    1 tante en 1 nichtje bleken de seizoensgriep te hebben de rest de mg.
    mn jongste neefje (7) is echt ontzettend ziek geweest. 5 dagen lang boven de 40 koorts. nu gaat t gelukkig weer helemaal goed met hem. de rst is er niet zo heel ziek van geweest. niet zoals hem in ieder geval.
    ik heb de oproep nog niet binnen, maar ik weet al dat ze de prik donderdag moet halen, in ahoy.

wat fijn dat caithlyn en milton er geen klachten van hebben! hopelijk blijft dat zo 😀

liefs, do

#4122792 Quote

hee dames

ja inmiddels heeft djayden in het ziekenhuis gelegen ivm uitdroging hij is bijgetankt (zoals ze daar noemen) via de zonde voeding slang
    hun zeggen nee dit is geen allergie dus ja we wachten af hoe het komende dagen gaat met hem

caithlyn heeeft nog steeds geen klachten

liefs

#4123391 Quote

Hallo meiden

Milton heeft nog steeds geen klachten gelukkig ik ga woensdag met Shanice.

Patricia hoe is het met Djayden ?
    Heel vervelend is het als ze niet weten wat ze hebben . Het is te hopen dat hij snel opknapt sterkte met alles meid ik heb je andere topic ook gelezen het is niet niks.
    Vandaag zou mijn zus 37 zijn geworden als ze nog leefde.

GROETJES LISETTE

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen