Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1366993 Echo

• Auteur

Afgelopen dinsdag hadden we de 20 weken echo. Kindje is goedgekeurd en we krijgen een jongetje.
    Wel heel erg leuk natuurlijk, al hadden we geen voorkeur. Mijn man was er van overtuigd dat het weer een meisje zou worden. Ik had al een zoon uit een eerdere relatie, en nu heeft mijn man straks ook en een zoon en een dochter.

Waar ik wel van stond te kijken en eigenlijk ook heel boos om werd, was de reactie van een aantal mensen. Die hadden het over het A merk, dat mijn man dat nu ook kreeg. Alsof onze dochter, en meisjes in het algemeen B merken zijn. Ik had echt nog nooit van die uitdrukking gehoord, maar vind het behoorlijk ouderwets, want met een meisje waren we ook zielsgelukkig geweest.

#4122350 Quote

Wat geweldig dat alles goed gaat! En leuk dat jullie er n zoon bij krijgen!
    En inderdaad raar zeg A en B merk? Ach trek je er niks van aan, mensen zijn echt raar.

groetjes Mariska

#4122411 Quote

Super dat het goed gaat!!!! En trek je niks aan van de reacties.
    Enne… Jullie hadden toch een hondje ook? Wat was de naam, een tijd geleden moesten we je helpen met namen, ben benieuwd wat het is geworden.

Geniet van je zwangerschap!

Gr Linda

#4122413 Quote

Wat heerlijk dat alles er zo goed uitzag.
    En uhhh ik vin deen jongen geen A en een meisje geen B hoor!!!
    Het zij’n voor ons allebei A’s. Ik moet zeggen dat ik er ook nog nooit van gehoord had.

Geniet van je 2e helft.

Groetjes Marianne

#4122456 Quote

Leuk! en mooi dat alles er goed uitzag! wat een opmerking zeg van die A en B merken…. Hier ook al heeeeel wat gehoord nu we een dochter en een zoon hebben…….. maar de ergste blijft hier nog steeds dat toen Alice was geboren hier een oud mannetje toevallig aan het werk was en die zei als eerste reactie: nog een keer proberen!

Groetjes en geniet van de rest van je zwangerschap!
    Alberdien

#4122463 Quote

Leuk! en mooi dat alles er goed uitzag! wat een opmerking zeg van die A en B merken…. Hier ook al heeeeel wat gehoord nu we een dochter en een zoon hebben…….. maar de ergste blijft hier nog steeds dat toen Alice was geboren hier een oud mannetje toevallig aan het werk was en die zei als eerste reactie: nog een keer proberen!

Groetjes en geniet van de rest van je zwangerschap!
    Alberdien

#4122508 Quote

laat ze maar kletsen met die stomme DOMME opmerkingen (kan er kwaad om worden)
    het belangrijkste is dat alles goed was met jullie hummel en dat hij gezond is.
    lekker genieten van je laatste weekjes

groetjes moekje

#4122637 Quote

Hoi hoi,

Allereerst: Van harte gefeliciteerd met jullie mooie echo en dan het een manneke is!! Wat heerlijk om naar te kijken hé?! En nog heerlijker dat alles erop en eraan zit!

En dat van die A en B heb ik ook nog nooit van gehoord, maar vind het wel schandalig hoor!
    Net of een jongetje beter zou zijn als een meisje, volgens mij is dat iets van de oude tijd.
    T zijn gwn allebei dikke, vette A merken!

Liefs Deb.

#4122675 Quote

Van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat alles goed is! En het komt me heel bekend voor hoor. Wij hebben ook een jongetje en een meisje en veel mensen zeiden toen tegen ons: oh, wat leuk! Een jongetje. Dat is leuk voor Paul. Dan zijn jullie nu in één keer klaar! Alsof wij met nog een meisje niet blij en niet klaar waren geweest! Niks van aantrekken en gewoon genieten!!!

Groetjes, Linda

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen