het kopen van die dure kinderlaarzen in de speciaalzaak. Isabelle heeft paarse laarzen van het merk Develab. Ze zijn echt prachtig! Maar, ow, wat zitten ze slecht en wat een drama om ze AAN te krijgen! Ze moet echt haar hiel erin stampen en ik moet iedere keer op mijn knieen de rits dichtdoen die dan steeds tussen de binnenstof gaat zitten. Of hij zit te strak en dan moet de veter los, dan kan ze er makkelijker in. En de veters zelf zijn trouwens ook rotdingen, die gaan tijdens het lopen steeds los. Ik heb ook het idee dat als ze eenmaal aanzitten (wat al een prestatie opzich is) ze helemaal niet lekker zitten. Ze sloft er echt mee. Het liefst heeft ze haar Nikes aan, maar die staan niet onder iedere outfit. Het enige positieve aan deze winterlaarzen is dat iedereen ze erg mooi vindt en we al leuke reacties hebben gekregen, vooral als ze een legging met rokje aanheeft. Maarja, wat heb je daar nu aan. Voor mij geen schoenen meer uit die zaak. Toen ik ze gekocht had was het eigenlijk al meteen mis, want ze hadden de verkeerde maat aangepast. Ik zei dat ze te groot waren maar die vrouw zei ze zitten echt goed. Thuis zag ik dat ze een maat groter had dan dat haar voet in de winkel gemeten was. Ik terug naar de winkel en toen bleek dus dat de verkeerde maat in het verkeerde rek had gehangen. Gelukkig had ik het zelf in de gaten voordat ze ze echt gedragen had. Ook opa en oma klagen over deze laarzen…die krijgen ze ook steeds niet goed aan als ze daar is. O, ja nog wel een positieve afsluiter van dit topic: er kan heel veel in de laars iedere avond! hihi
Groetjes Babybelle