Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1367221 Begin Van Je Cyclus

• Auteur

Dag allemaal,

Ik heb een vraag; Ik ben begin sept gestopt met de pil. Had na 5 weken een bloeding dit duurt maar 1 dag. Nu 5 weken later ben ik weer ongesteld geworden maar nu zet het goed door. Maar nu vroeg ik me af vanaf wanneer moet je beginnen met het tellen van de dagen voor je cyclus. Want voordat ik echt ongesteld word heb ik altijd wat bruine afscheiding. Is dat dan de eerste dag van je ongesteldheid of begin je pas met tellen op de dag dat je helder rood bloed verliest????? Want dan kan het zijn dat ik eerder vruchtbaar ben. Ik hoop dat iemand dit weet.

Alvast bedankt voor het antwoord en succes met zwanger worden.

Groetjes,
    Maart 86

#4122649 Quote

ik zou beginnen met tellen vanaf de eerste dag dat je bruine afscheiding (oud bloed?) hebt

Groetjes Patricia

#4122868 Quote

Ik houd voor m’n ei dan de eerste aan en ga door tot zeker de volgende datum. Mijn NOD houd ik op de tweede. Verder kun je ook gaan tempen, dan weet je in ieder geval wanneer de eisprong is geweest. Ik merk dat mijn ei 14 dagen voor de echte ongi komt. Die eerste bruine afscheiding telt voor mij dus niet. Het is wel een teken dat het na 4 dagen komt. Maar ja, dat kan voor jou best anders zijn natuurlijk! Ovulatie testen kan ook duidelijkheid geven.
    Succes!

#4123097 Quote

Ik zou pas gaan tellen zodra je echt goed bloedverlies hebt. Dat bruine is gewoon afscheiding en geen menstruatie. Ik zelf ben ook 2 keer maar 1,5 dag ongesteld geweest. Je lichaam moet weer even ontpillen etc. Heel veel succes!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen