Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1367334 Bloed En Slijmverlies Harde Buiken En 40 3 Zwanger

• Auteur

Hallo,

Momenteel ben ik 40+3 zwanger van de 1ste verlies sinds vanmorgen bloed en slijm heb een harde buik en behoorlijk last van mijn onderrug iemand een idee of dit het begin is of dat het ook nog dagen kan duren voor het begint???
    Dit is ook niet alles maar regelmaat zit er ook niet echt in!!

groetjes moi28

#4122754 Quote

Het klinkt als het verliezen van je slijmprop en (voor)weeen.
    Ik hoop voor je dat ze doorzetten. Heel veel succes en ik hoop dat je je kindje snel mag vasthouden.
    groetjes

#4122764 Quote

Hoi Deetje,
    Ja zoiets zal het wel zijn aangezien het nu 4 uur is en de pijn in mijn onderrug er nog is bloedverlies ook een beetje nog en nog steeds geen regelmaat!

Groetjes moi28

#4122853 Quote

Nou, heel veel sterkte moi. Probeer je rust te nemen. Dus als het gaat, probeer te slapen. Je weet nooit echt of het voorweeen zijn of dat je echt net begonnen bent.
    Succes en ik ben benieuwd……..
    Oja, als het vragen hebt, je kunt altijd je vk bellen!!!
    groetjes,

marjan1980
    Bijdrager
    #4123239 Quote

heeft het rommelen door gezet.
    gr marjan

#4123369 Quote

nee helaas de afgelopen nacht allemaal voorweeen gehad en daar is het bij gebleven helaas!!
    We wachten geduldig af!!

Wel fijn dat je het nog even vraagt

Liefs moi28

read more image Lees ook: De bevalling: wat kun je verwachten?
    #4123374 Quote

heel veel s6 alvast je zal het wel nodig hebben.
    je heb je kleintje binnen zeer korte tyd lekker in je armpjes.

#4123459 Quote

Wat jammer zeg. Om je te troosten: ook voorweeen zijn er niet voor niets. Je lichaam is echt wel bezig. Probeer ’s nachts wel te slapen als het even kan. je hebt je energie hard genoeg nodig. Heel veel succes en laat de moed niet zakken.

liefs

#4123538 Quote

ik probeer het allemaal zo positief mogelijk te bekijken maar merk dat het niet mee valt vooral omdat die 40 weken voorbij zijn maar oke!!

het zal wel ergens goed voor zijn
    Ik neem jullie adviezen zeker mee!!

liefs

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen