Hey Maurilla, het is heeeeeel moeilijk ja. Maar als ik je een tip mag geven: alsjeblieft eerst andere zaken uitproberen alvorens je aan de hypo-allergene voeding gaat.
Leah was érg allergisch als baby. Niet alleen voor koemelk, maar ook voor soja, ei, pinda, noot, vis en nog meer….. Ik heb ook even kort aangeklooid met hypo-allergeen of pepti, maar ook die spuugde ze uit (veel kindjes met allergie kunnen daar ook niet tegen!). Leah spuugde, had enorme darmkrampen én erge eczeem.
Toen ik zelf op dieet ben gegaan, veranderde alles! Het belangrijkste was dat ik pinda, noten, vis en ei uit mijn dieet liet. Toen werd ze al wat rustiger. Toen ik later ook koemelk en soja (zoveel mogelijk) uit mijn dieet liet, werd Leah echt een stuk rustiger. Zo kon ik toch nog volledig bv blijven geven en gaf ik werkelijk het allerbeste aan mijn kleine meid!!!!
Als je meer wilt weten, dan is http://www.borstvoedingsforum.nl een geweldig forum. Daar hebben ze me door moeilijke periodes heen gesleept, en ik heb erg veel aan de tips daar gehad. En als je wilt mailen naar me, is dat ook prima.
Echt, er is een oplossing voor de kleine meid!!
Sterkte ermee!!