Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1367541 Ik Wil Weer Zwanger Zijn

• Auteur

Hoi, ik ben 22 juli bevallen van een prachtige zoon. Alles gaat goed, maar ik wil zo graag alweer voor de tweede gaan. Mijn man wil het liefst nog minimaal 2 jaar wachten, maar ik wil nu al! Heel vervelend, ik ben er al zo mee bezig in mijn hoofd, maar het kan nog even niet. Stiekem hoop ik op een ‘ongelukje’, maar dat gebeurt natuurlijk niet zomaar. Bah, ik kan eigenlijk niet wachten.
    Groetjes

#4122994 Quote

Geniet van je prachtige zoon, de tijd gaat al zo snel en nu kan je hem alle aandacht geven.
    2 jaar wachten vind ik ook lang maar over een half jaar kan je hem misschien nog eens polsen, dan zien papa’s ook hoe leuk kinderen zijn want ze hebben vaak niets met babies en pas als ze reactie terugkrijgen worden ze enthousiaster.

#4123096 Quote

Ik zou inderdaad je nu even focussen op je eerst mooie kindje en het moederschap en het na een half jaar of een jaar weer gaan proberen. Zo kort na elkaar vraagt heel veel van je lichaam.

#4123133 Quote

Ik weet het, ik weet het, het is nog niet verstandig en ik moet het ook echt nog niet doen nu (heb nog steeds bekkenklachten), maar ik wil het zo graag. Ik moet gewoon geduld hebben.

#4123352 Quote

Ik begrijp je heel goed hoor. Toen ik bevallen was van de 1e wou ik dezelfde dag wel weer zwanger zijn, De kraamhulp, vk en familie moesten lachen en zeiden dat het kwam door de hormonen. Nou dat gevoel is altijd aanwezig geweest en niet weer weg gegaan. Wel heb ik toen besloten om mijn lichaam weer te laten herstellen en na 10 maanden ben ik weer gestopt met de pil. Binnen een maand was ik weer zwanger en afgelopen april ben ik bevallen van dochtertje 2. Ook nu zal ik wel weer gauw zwanger willen zijn maar nu wachten we toch even wat langer ivm een operatie die ik heb gehad aan mijn eierstokken. Wat ik er mee wil zeggen is volg je hart maar zorg wel dat je het lichaamlijk helemaal aan kan.

Liefs Linda,

Bloempje27
    Bijdrager
    #4123521 Quote

Hey meid, ja het is heerlijk om zwanger te zijn. Dat gevoel zou ik zo weer willen… dat herken ik dus… maar realiseer je wel dat zwanger zijn ook een tweede kindje betekent. En wil je dat wel echt? Of mis je het zwanger-gevoel zo erg. De aandacht en het genieten van je buik en de schopjes die je kindje maakt. Ik vond het zo’n heerlijke tijd, die zwnagerschap. Dat zou ik zo weer willen, maar de nadelen van een tweede baby (weer gebroken nachten, moe zijn van de bevalling, weer BEVALLEN, minder aandacht voor je eerste kindje…) temperen dit gevoel wel een beetje. wij wachten nog even. Ons ukkie is nu 10 maanden en als ze anderhalf is willen we er waarschijnlijk weer voor gaan!

Dus: wil je graag zwanger-zijn of wil je een tweede kindje? wanneer je een tweede kindje wilt, tja… dan zul je geduld moeten hebben of hem proberen te overtuigen!

xx

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4127517 Quote

We willen wel echt een tweede kindje, maar het klopt dat ik het zwanger zijn erg leuk vond. En de bevalling zie ik ook niet tegenop, want die was nu best makkelijk eigenlijk. Mijn man begint nu ook langzaam te zeggen dat hij het misschien over een half jaar weer wil

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen