Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1367758 Mariska

• Auteur

Hoi Mariska,

Hoe gaat het met je? Je bent toch al bijna uitgerekend? Ik ben benieuwd en ik moet af en toe even aan je denken. Omdat we allebei niet de start hebben gehad die we gewild hadden, door dat maandenlange gehuil. Hoe gaat het nu met Zifjon? Snapt hij dat hij bijna een broertje krijgt?

Groetjes,
    Dory

#4123477 Quote

Ik zat kort geleden ook aan je te denken. Volgens mij ben je inderdaad bijna uitgerekend !
    Ik hoop dat alles goed gaat met jullie !
    Liefs, Sophie

#4123494 Quote

Hoi meiden inderdaad ik ben nu 38 +1 en het wordt spannend lief dat jullie aan me denken. het is de laatste tijd allemaal niet zo goed hier gegaan en het is erg zwaar met Zifjon erbij maar we hebben goed nieuws ik wordt woensdag ingeleid en dan kunnen we onze tweede mannetje welkom heten. Zifjon heeft absoluut NIET door dat ik een dikke buik heb en dat daar dan ook iets in zit. Hij springt er ook nog gerust op AUW !!! Verder is hij erg moeilijk en hebben we af en toe wat extra begeleiding van de wijkverpleging gehad. Hij blijft een hoog sensitief kindje en dat uit zich in van alles. Nu hebben we een speciale aanpak geleerd die goed bij hem werkt maar wel erg intensief is. Verder is hij een lekkere ondeugende peuterpuber en ontwikkeld zich snel. Hij zit al in maatje 98 en is net zo lang al kindjes die drie jaar zijn !!!!! Zo wordt hij vaak onderschat in zijn leeftijd want hij is nog geen 2. Maar wat is het genieten met hem en wat kijk ik uit naar de tijd dat we straks met zijn 4en zijn.

Nou meiden alles over de inleiding lees je in de andere topic.

liefs van Mariska

#4123636 Quote

Hoi Mariska,

Wat een verhaal bij je andere topic en hier. Jammer dat het zo zwaar is. Mijn dochter is ook hoog sensitief, denk ik. Ik snap dat je er nu absoluut geen puf voor zal hebben, maar ik ben wel benieuwd naar jullie aanpak bij Zifjon. Misschien heb ik er ook wel iets aan. Als je er ooit de tijd en puf voor hebt, dan hoor ik het graag! Maar eerst natuurlijk de bevalling en kraamtijd. Ik wens je heeeeel veel sterkte! Hopelijk kan je binnenkort even laten weten hoe het gaat en hoe het broertje van Zifjon heet. Daar ben ik wel benieuwd naar 🙂
    En wat is Zifjon al lang! Ik vind mijn dochter altijd al lang, maar die is echt geen 98 cm. Wat een grote knul!
    Liefs,
    Dory

#4123744 Quote

Tja ik denk wel eens wanneer stopt hij met groeien ??? Als ik net nieuwe kleren/schoenen heb gekocht kan ik weer overnieuw beginnen. Man oh man kost me bakken met geld. Ik kan je kort vertellen dat we bezig zijn met de trippel P.

En daar dan weer persoonlijke aanpassingen aan per kind. je kan ff googelen op Trippel P. Ik ben erg blij met deze duidelijke handvaten zeker wat betreft de peuter puberteit. En natuurlijk nog steeds de 3 R.
    Rust, Ritme en Regelmaat. Verder valt hij onder het profiel van een onderzoekend kind en proberen we zoveel mogelijk daarin mee te gaan. De uitgebreide uitleg vertel ik nog wel een keer maar ik hoop dat je hier al wat aan hebt. Ik begrijp als geen ander hoe zwaar het soms is met een sensitief kind. gelukkig slaapt Zifjon wel redelijk goed zelfs nu met alles spanning.

Nou ik duik even me bedje in wat extra energie opdoen voor morgen kan geen kwaat. Zodra me ventje er is en ik achter de comp klan zitten open ik een topic.

liefs van Mariska

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen