Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1367793 Aaaarghhhh Nog Steeds Geen Pop

• Auteur

Vraag ik nou zoveel?
    Waar kunnen we een pop vinden met een hard lijfje (zodat ie zelf kan zitten) waarvan oogjes ook dicht gaan en die verder NIET kunnen kruipen, lopen, zwemmen, praten, plassen e.d.

Ik zoek me rot naar die poppen. Vraag ik nou zoiets bijzonders? Van wel een goed materiaal?

AAAARGHH ik word er gek van!
    Wie kan me wel helpen?

Liefs Irene

#4123150 Quote

Nou hebben iets gevonden… Niet helemaal onze zin maar het is iets.
    Toch een baby born, die kan plassen en drinken en met magisch speentje gaan dr ogen dicht.
    Dat plassen is alleen met echt drinken erin, dat doen we niet haha.
    Deze was via trekpleister €25,- en dan €5,- verzendkosten.
    Komt het meest in de buurt van wat we willen en ze kan er nog jaren mee doen.

Pfff wat een gedoe zeg hihi.

Liefs

#4123301 Quote

Heb je gister 2 mails gestuurd met tips van marktplaats. Heb je ze al gezien?

X Trudi

#4123371 Quote

Ik zag ze net pas. Thnx….
    Ff ander vraagje, hoe is het nou met je? En konden jullie gister op farmville? Wij kregen foutmeldingen daardoor was mn gewassen vergaan 🙁

XX

#4123414 Quote

Maar vind je ze leuk? Of vind je ze niks?

Hier gaat alles nog steeds hetzelfde! Vanmorgen beetje last van weeenachtig-gevoel gehad….. nu niks meer :o(. Morgen naar de gyn. om te kijken of ik minstens 2 cm. ontsluiting heb! Oh wat hoop ik dat!!!!

Wat balen zeg dat Myrthe niet slaapt op het kdv en dat ze zo slecht eet ’s avonds. Van de andere kant…. als ze echt honger heeft zal ze toch wel eten en als ze echt moe is zal ze wel slapen….. hahaha Of denk ik nu te nuchter?!

Wij konden gister gewoon op Farmville. Hadden wel eerder van het weekend problemen. Moet zeggen dat het vaker voor komt. Waarschijnlijk komt het omdat het een proefversie is. Het is net nieuw en ze zijn steeds nieuwe dingen aan het toevoegen en dingen aan het veranderen.
    Balen dat alles dood is gegaan!!! Daar gaat je geld! Hahaha!!!

XXX

#4123913 Quote

Ha meis,

Jee wat een nieuws zeg via sms. Ik hoop echt dat alles gaat zoals jullie willen en jullie gezondheid staat voorop!
    Ik vond de pop op zich wel leuk, maar zoiets had ze al (mijn ouwe pop) ik wilde nieuwe hihi.
    Een kon ik niet openen trouwens.

Het “probleem”met niet eten is, als je haar toetje, fruit of boterham voorschotelt eet ze ineens wel heel veel. Ze weigert warm eten haha. Duidelijk willetje hoor.

En inderdaad, weg gewassen weg geld. Zonde hoor. Ik ben flink aan het sparen om weer uit te breiden hihi.

Hopelijk snel goed nieuws.

Wij denken aan jullie

XX van ons

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen