Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1367908 Wat Zouden Jullie Doen

• Auteur

Vanmorgen had ik een smiley op mn ovulatietest.
    Nu hadden gisteravond geklust en aangezien we het nu om de dag proberen zou het dinsdagavond weer zijn. Zouden jullie het met deze positieve test ook vanavond doen? (elke dag doen beinvloed toch de zaadkwaliteit?) Vorige maand hebben het heel vaak gedaan rond die postitieve test.
    Wat zouden jullie doen??

#4123266 Quote

Wie niet waagt, die niet wint 😉

#4123274 Quote

ja dat denk ik al maaaanden maar te vaak is ook niet goed vandaar mn vraag

#4123295 Quote

Om de dag zeggen ze dat het beter is ivm de zaadkwaliteit, maar wij prberen als zwanger te raken vanaf december en het mocht bij ons nog niet zo zijn dat het raak was na elke dag of om de dag. Als je jezelf er lekker bij voelt dan zal ik er voor gaan. Het sterkste zaad wint toch 🙂

#4123317 Quote

Hoihoi

Vandaag nog bij mn gyn geweest en ik zit hetzelfde, heb vrijdag zondag geklust en moet dinsdag weer, is beter voor het zaad, zegt de gyn.

Hoelang ben jij al bezig? Ik vanaf begin maart 2008. Dus al een geruime tijd.

Gr WEndy

#4123428 Quote

hoi Wendy,

Wij zijn bezig sinds maart 2009. Had jij vandaag ook een smiley op je test dan??

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4123467 Quote

Nou ik hoef geen ovutesten te doen, ik ga elke cyclus rond mn ei naar ziekenhuis en daar kijken ze hoe het zit dmv inw echo. In jan beginnen we met iui.

Ik heb een aantal mndn ovutesten gebruikt, maar was mij te duur.

Is dit je eerste??

Bloempje27
    Bijdrager
    #4123530 Quote

Die testen kloppen je het geld uit je zak, dus mijn tip is: ga na je ongie om de 2/3 dagen vrijen tot je zeker weet dat je je ei hebt gehad… dan kun je nooit misschieten… niet dat dat gelijk betekent dat je zwanger wordt, die kans is maar 20% als je beiden gezond bent, maar dan heb je zeker een goede kans. Want elke dag vrijen geeft de man te weinig tijd om genoeg goed zaad te maken die bij een eitje kunnen komen. Ik denk dat je met de vrijpartij van gisteren een goede kans hebt, maar beter is in de 6 dagen voor je ei 2 of 3 keer te vrijen. Dan liggen er genoeg zaadjes klaar op het moment van je eisprong. 24 uur na je eisprong heeft het geen zin meer.

Succes met klussen hopelijk kun je hier wat mee!

#4123925 Quote

Hoi Nina,

Nou ik had dus gister een positieve test en vandaag al niet meer. We hebben het vrijdag gedaan en zondag en toch maar gisteravond ook. Je weet toch nooit waar je goed aan doet, overal is wel wat voor te zeggen. T zou leuk zijn als poging 8 eens positief zou uitpakken!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen