Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1367916 Ben Er Weer Maar Niet Hier

• Auteur

Hoi hoi

Sommige kennen me misschien nog… Ik was ook in April uitgerekend, maar heb ik September een miskraam gehad..
    Ik wil even laten weten, voor de meiden die zo meegeleefd hebben, dat ik weer zwanger ben!!!
    5 weken pas, dus nog heeeeeeel spannend!!
    26 juli ben ik uitegerekend!!
    Een fijne zwagerschap nog allemaal!

xxx mamita

#4123271 Quote

Wat leuk voor je!!! Gefeliciteerd!! Leuk dat je dat hier komt vertellen. Een zomerkindje!!!

Groetjes,

Mo

#4123294 Quote

Gelukkig! Wat fijn voor je…je hebt er ook niet zo heel lang op hoeven wachten. Hele fijne zwangerschap toegewenst en we hopen natuurlijk dat het nu allemaal wel goed gaat.
    Geniet ervan (voor zover mogelijk!)

#4123450 Quote

Gefeliciteeeeerd!!! Wat leuk!
    Heel veel geluk !!!

Groetjes Tam

#4123550 Quote

Gefeliciteerd, Zal voor je duimen. Hoop dat je er toch ook een beetje van kunt genieten.

#4123585 Quote

Gefeliciteerd. Ik kwam laatst ook iemand anders tegen die eerst in april uitgerekend was. Volgens mij zit zij bij de juni mama’s nu.

Het is je echt gegund. Hopelijk heb je snel je eerste echo!!

#4123881 Quote

wat fijn voor je! hoop dat alles goed gaat!!
    Geniet ervan!

#4124216 Quote

Dank jullie wel!!
    Was dat Nathalie toevallie, Moon?
    Daar moest ik gelijk aan denken toen ik hier weer keek, die heeft net na mij een mk gehad en toen hebben we “afgsproken” om samen naar de juni/juli mama’s te gaan;)
    Ik heb 14 December de eerste echo, ben dan 8 weken…
    Die dag wordt echt zenuwslopend denk ik, verder voelt het gewoon goed en heb ik eigenlijk niet echt angst dat t weer fout zal gaan.

#4124238 Quote

Hoi Mamita!

Ik denk niet dat het Nathalie was. Die heeft in oktober hier op de aprilclub laten weten dat ze hoopte bij de juli club te horen. (moet je even een aantal pagina’s terug). Ik heb nog niets gelezen verder van haar. Ze schreef over 9 november men nod. Ze zou het ons laten weten. Ik ben bang dat het dus niet is gelukt.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen