Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1367953 Hoeveel Eten Jullie Kids

• Auteur

Ik las net het topic van Irene over dat Myrthe geen avond eten meer eet…. daarin stond dat Myrthe ’s ochtends en ’s middags 2 boterhammen eet. Irene zei dat dat dus niet echt veel was………….Weinig??? dacht ik!!!
    Jasmijn eet ’s ochtends een bord pap (brinta) ’s middags met geluk een paar hapjes brood, dan geef ik haar meesal een plak ontbijt koek met boter anders eet ze dus niks, als ze wakker word 1 stuks fruit en avond eten eet ze gewoon mee met de pot.

Is dit niet erg weinig???

Hoeveel eten jullie kids?

X Trudi

#4123308 Quote

Lynn eet ook niet erg veel. Met geluk soms een hele boterham s’ochtends, maar meestal een halve en tussen de middag eet ze wel vaak een hele boterham.
    En s’avonds eet ze heel wisselend, qua hoeveelheid. De ene keer moet ik 2x opscheppen en soms eet ze maar een paar happen.
    groetjes annelies

dotjuh
    Bijdrager
    #4123309 Quote

nathalia eet sochtend als ze wakker word 1 of 2 boterhammen. om een uur of 10 krijgt ze fruit.
    om half 12 weer 1 of 2 boterhammen.
    nadat ze geslapen heeft mag ze iets lekkers (koekje, chips, snoepje) meestal eet ze daarna nog wel een stuk fruit en savonds eet ze met de pot mee.

op zich eet ze heel goed. avond eten is soms wel bagger. ligt er aan wat we eten hahaha
    macceroni, spaggetti eet ze erwin eruit ( is een grote eter) maar witlof bv eet ze maar heel weinig.
    alleen de ham en de kaas eet ze er dan tussen uit, en haar vlees en 1 of 2 stukjes aardappel

we hoeven niet bang te zijn dat nathalia zal verhongeren hahahaha

drinken trouwens idem. ze drinkt ook ontzettend veel.

liefs, do

Hannah38
    Bijdrager
    #4123312 Quote

Leah eet echt slecht. Vooral brood. Een paar stukjes en dat is het dan (als we geluk hebben). ’s Ochtends een half bordje pap, dat gaat soms nog. Ook het avondeten laat ze sinds ze ziek is geweest, voor de helft staan. Zelfs (ontbijt)koek blijft vaak liggen. Even een slechte fase qua eten. Maar komt vanzelf wel weer, hoop ik.

#4123342 Quote

Hoi hoi,
    Minoux eet zowel in de ochtend als in de middag 1 a 2 boterhammen (eerder 2 dan 1). Soms zelfs nog een half plakje ontbijtkoek, alhoewel ik dit niet teveel aanbiedt.
    Tusendoor in de ochtend een koekje en in de middag een stuk fruit (of fruitdrink). In de avond eet ze met de pot mee. Soms eet ze dan heel goed soms heel weinig.
    Groetjes, Bianca

#4123345 Quote

Quinten eet sòchtends pap(albona van de aldi)
    tussen door een koekje oid
    tussen half 12 en 12 1 of 2 boterhammen.
    s`middags fruit en s`avonds een bord warm eten.
    groetjes lenie

#4123372 Quote

Haha nou van Myrthe weet je het al…. Ze is een echte broodfanaat. Ze kan nog meer brood eten hoor, alleen krijg ze niet omdat ik bang ben dat ze ’s avonds helemaal niet eet.

XX

#4123473 Quote

Indy eet ongeveer hetzelfde als Nathalia.

Groetjes Savita

Anninas
    Bijdrager
    #4123503 Quote

Als ik die verhalen van jullie zo lees dan eet onze meid toch echt wel veel.
    ’s Morgens 1 boterham, die gaat niet altijd op dan blijven er een paar stukjes liggen. Rond 10.15 uur krijgt ze een stuk fruit, dat ligt er maar net aan wat ik in huis heb. Dan rond 12.00 uur krijgt ze 1 en een halve boterham. Soms ook wel 2 boterhammen, maar dan heeft ze ook echt hele erge honger.
    Dan rond 4 uur nog wat fruit of een koekje (tuc, lange vingers of de zelfgebakken wafels van opa)
    Tussen 17.30 en 18.00 uur eten we warm. Dan eet ze een hele aardappel met saus 2 eetlepels groente een ook nog een stukje vlees of vis. De ene keer gaat haar bordje helemaal leeg de andere keer laat ze iets staan. Ze krijgt ook nog altijd een toetje na.

Wij hebben dus een grote eter, maar dat waren mijn man en ik vroeger ook. Daar komt nog bij dat het enige moment dat ze stil ligt de tijd is dat ze slaapt. Onze meid heeft echt geen zittende kont en zit constant te wiebelen.

Groetjes Anne

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen