Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1367955 Aantrekkingskracht Op Huisdieren

• Auteur

Zo grappig, sinds ik zwanger ben wil onze kat elke keer op mijn buik liggen en loopt ze me overal achterna. S’ochtends wacht ze bovenaan de trap op me totdat ik met haar naar beneden ga.

Zijn er nog meer die dit herkennen?? Of iets soortgelijks meemaken??

liefs

#4123340 Quote

Ik ken dit! M’n kat is sinds mn zwangerschap niet meer van mn buik af te krijgen!! Toen ik zwanger was van mn zoontje vorig jaar was het precies zo. Heeft zelfs op het laatst nog boven op mn buik gelegen, kon er precies bovenop liggen, zo dik was ik!

Liefs Jen

#4123359 Quote

Heel herkenbaar niet dat mijn katten op de buik liggen omdat ik niet echt schootkatten heb maar we hebben er 2 en de jongtste is niet meer van mijn zijde geweken sinds ik zwanger ben dus dat ze anders reageren is heel gewoon!!

#4123382 Quote

Inderdaad heel herkenbaar alleen heb ik het met mijn hond. Hij wil ook elke keer bij mijn buik liggen en wijkt ook niet van mijn zij. Opzich wel lief alleen bij ons is het nadeel dat mijn vriend ook niet in mijn buurt mag komen omdat hij me heel erg beschermd op het moment.

#4123390 Quote

Idd onze poes is altijd bij me in de buurt als ik thuis ben en ze ligt regelmatig op mijn buik te slapen.

#4123415 Quote

Toen ik zwanger was werden al mijn poezen nog aanhankelijker, maar eentje in het bijzonder. Als ik me niet lekker voelde kwam ze bij me en ging keihard mauwen, terwijl ze normaal heel rustig is

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4123448 Quote

Haha grappig dat jullie dit ook hebben! Ik merk het met onze pup… die hadden we pas net een paar weekjes toen ik zwanger werd maar toch was er een duidelijke verandering! Heel aanhankelijk en indd vaak tegen mijn buik aan willen liggen. En ehhh kruissnuiven… das weer een beetje jammer 😉

#4123999 Quote

Grappig hoor. Onze kat doet dat nog niet zo erg. Wat me wel opvalt is dat hij me elke nacht om 4 uur wakker maakt door met z’n snorharen boven mijn gezicht te kriebelen. Hoop niet dat hij dat 9 maanden vol houd!! (ben nog maar 7 weken)

#4124077 Quote

Ja hier ook.
    De katten en de honden zijn niet uit mn buurt te slaan. ’s Avonds is het vechten om wie er een plekje bij mn buik kan krijgen in bed (de honden dan). Ook hebben we 2 vogels in de woonkamer, nou die houden hun kop niet dicht als ik thuis ben.
    Merk het eigenlijk bij allemaal verschillende dieren, want de paarden op de manege reageren ook anders tegenwoordig, vroeger wilden ze je nog wel eens een duw geven met hun neus, nu dus totaal niet, zijn erg voorzichtig en durven niet eens in de buurt van mn buik te komen. En ook alle honden die op de manege lopen, als ze hun hond kwijt zijn dan loopt ie in mijn buurt, en ja ook dat irritante kruissnuffelen.
    Ach ik ben een dierenvriend, dus vind het wel gezellig, zeker als je alleen thuis bent ’s avonds altijd lekker warm op de bank met alles om je heen tegen je aan.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen