Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1367979 Groeipijn

• Auteur

Heey meiden,

Weer eens een topic van deze kant.
    Anne-Sophie heeft al een tijd last van haar knieen, Ze zegt steeds dat ze gevallen is maar er is niks te zien op haar knieen.
    Nu denk ik zelf dat het misschien groeipijn kan zijn. Ik weet dat van mijn mans kant ze daar thuis allemaal veel last van hadden. Heb het ook even op internet opgezocht. En meisjes kunnen er last van hebben tussen de 2 en 11 jaar. Jongens iets later. Hebben jullie kindjes er ook weleens last van?
    Ik moet ook zeggen dat Anne-Sophie de laatste tijd echt hard groeit. Ze draagt nu maat 110-116. van maillot’s 122.

Groetjes Marianne

#4123350 Quote

Hoi Marianne,

Geen idee want Sven heeft er geen last van. Misschien kun je eens bij het CB gaan meten en na een maand weer eens? Kijken hoe hard ze dan is gegroeid?
    Ik weet niet hoeveel ouder Anne-Sophie is dan Sven (Sven is van 28-7-2007) maar ze heeft inderdaad wel een grote maat. Sven zit volgens het CB al iets boven het gemiddelde en die zit nu qua broekjes net in maat 92 en truitjes 92 en soms 98.

Groetjes,
    Maike

#4123361 Quote

Hai,

Jesse heeft er ook geen last van, dus ik herken het niet.
    Jesse zit in broeken 98 en truien 104.
    Tis wel vervelend dat ze zo veel last er van heeft.

Gr Linda

#4123419 Quote

Hee hoi,

vervelend! Alice heeft er geen last van al zegt die ook nog niet altijd goed waar het au doet. Ik had het vroeger wel en kan het me echt nog herinneren dat het echt zeer deed!
    Weet niet of ze er ook vooral savonds last van had? ik wel en dan lekker op de bank met de benen omhoog voor de televisie hielp dan wel.

Groetjes Alberdien

#4123596 Quote

Ik had het vroeger ook en het is idd heel vervelend.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen