Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1368003 Test Negatief 4 Dagen Later Nog Niet Ongie Toch Zwanger

• Auteur

ik heb vorige week donderdag, de dag van mijn NOD getest maar die was negatief. maar ben nu nog niet ongie. zou ik dan toch zwanger kunnen zijn? merk altijd wanneer ik mijn ei heb en dit was ongeveer 6 nov. dus dat is meer dan 14 dagen geleden. vindt het zo spannend om nog een keer te testen.

wie heeft het ook al eens gehad dat de eerste test negatief was en de tweede positief?
    groetjes marjan

Bloempje27
    Bijdrager
    #4123527 Quote

Ik zou nog een testje eraan wagen! Soms kan je eerste test onduidelijk zijn en als je dan een week wacht, kan ie ineens wel positief zijn. Zonder rode duivels is er hoop. Dus…. test nog eens… spannend… maar goed dan weet je het wel!

xx

#4124131 Quote

Ik zou ook nog een test doen. Toen ik zwanger was van mijn dochtertje testte ik na 3 dagen negatief en na 6 dagen kwam er een vette plus op het venster.

#4125642 Quote

haihai! Ik had bij onze eerste ook een nega test na 4 dgn overtijd & een week later was hij positief! Dus ik zeg nog een keer doen!! 😉 Ik heb nu al 8 wkn geen menstr. gehad en een nega-test toen ik de 50 dgn gepaseerd was, nu wacht ik nog met testen dat doe ik pas over 2 wkn denk ik!! 😉 Ik hou het nog aardig vol! Succes meis, ik hoop het voor je!!

Groetjes!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen