Hallo,
Op dag 34 van mijn onregelmatige cylcus (30-40) dagen heb ik een test gedaan:positief en zuperblij natuurlijk. Ook wel spannend. Heb in feb 2007 een miskraam gehad. In dec 2007 een prachtige dochter gekregen.
Gisteren opeens ziekig, hoofdpijn, keelpijn, koorts 38,5, moe. Dit had m’n man echter ook allemaal…
Een afspraak gemaakt bij de huisarts, moeten we morgen heen.
Koorts is nu weer over. Voel me ook niet zo ziekig meer. Manlief nog wel, tja mannen he?
Vanmorgen bij het afvegen dacht ik heel lichtbruin slijmverlies te zien…niet fijn. Meteen op internet gespeurd, hoeft niets bijzonders te betekenen. Zonet dacht ik iets lichtrozigs te bespeuren. Spannend hoor.
Herinner me van de vorige keer vooral donkerbruin slijm en later ook buikkrampen. En een paar dagen later was het zover. Kan me het niet meer herinneren dat het met lichtbruin begon.
Nu eerst maar eens afwachten en morgen m’n vragen hierover ook maar bij de huisarts neerleggen.
Zou nu 5 weken zwanger zijn, dus nog heel pril. Ik denk nu;had ik maar geen test gedaan. Dan had ik het idee gehad ongesteld te worden…
We wachten af, groeten.