Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1368107 Twijfels Over Stoppen Met Werken

• Auteur

Hoi Meiden,

Nynke is nu 20 maanden en ik ben 25 weken zwanger van ons 2e hummeltje.
    Nu ben ik al een tijdje aan het nadenken of ik zou stoppen met werken.
    Ik werk nu 24 uur als receptioniste.
    Onze ouders passen die 3 dagen op, om en om zeg maar de ene week mijn moeder 2x en mijn vriend’s ouders 1x en die week erop andersom.
    Nu gaat het een tijdje al wat stroever met oppassen mijn schoonmoeder komt niet zo vaak meer oppassen dan komt toch mijn schoonvader telkens, niet dat ik dat erg vind maar straks met een 2e kindje wel dan ben ik bang dat dat te druk wordt voor mijn schoonvader 2 kids vrouwen zijn daar toch anders in vind ik.
    Ook merk ik nu Nynke groter wordt dat ie zich vanaf nu echt gaat bemoeien met het opvoeden dus een beetje boos worden als ze iets doet wat voor ons onschuldig is en ik merk dat dat me een beeje irriteert ik wil haar zelf opvoeden en zeggen wat wel en niet mag en ik wil niet dat mijn ouders of schoonouders dat doen.
    Ik heb gewoon zoiets van ik wil het vanaf nu allemaal zelf doen.
    Doordat ze dus al 2x in de week oppassen komen onze ouders ook minder vaak op visite dat vind ik ook jammer het is oppassen en meteen naar huis.
    Ik ben dus erg in twijfel.

En kinderdagverblijf dat wil ik niet daar heb ik niks mee.
    Wie van jullie is ook thuis en werkt niet??
    En hoe bevalt dat??

Liefs Zonnetje

#4123468 Quote

Hoi zonnetje,

Ik snap je twijfels wel over het stoppen met werken. Het is ook best een grote stap. Waar ook weer vanalles aan vast hangt hè.

Ik zelf ben gestopt met werken toen Jesse werd geboren. Nu is ook nummertje 2 op komst en wil nog steeds graag thuis blijven.