Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1368158 Heel Wat Anders Mg Prik Wat Vinden Jullie

• Auteur

Hey meiden!

Even een vraagje, over iets anders!
    Wat vinden jullie van de Mexicaansegriepprik? Wel laten doen bij je kindje of niet?
    We twijfelen enorm.. Dus wilde graag weten wat jullie zouden doen/gedaan hebben?
    Thanx!!

Liefs MamaSun

Bloempje27
    Bijdrager
    #4123519 Quote

Heb je vandaag 1/2 Vandaag nog gezien? Als je die nog even terug kijkt, zullen veel van je vragen worden beantwoord en veel zorgen worden weg genomen. Het heeft mij overtuigt om toch te vaccineren. Het risico dat aan de bijwerkingen kleeft is bijna nihil en het risico dat je kind ernstig ziek wordt van de m-griep is veel groter. Volgens wetenschappers hoeven we echt niet bang te zijn voor grote gevolgen zoals verlamming door de prik, dit is echt onzin.

#4123774 Quote

Ik ga zo met mijn zoontje van 3 de prik halen…..

#4123878 Quote

mijn kinderen hebben er net zo op gereageerd als destijds bij de andere vaccinaties. Dit was ook de verwachting van de kinderarts van mijn zoontje.

black
    Bijdrager
    #4124015 Quote

ik ben niet voor de prik ik ga hem dan dus ook niet halen ze weten niet eens wat straks de gevolgen zullen zijn en nu proberen ze je gerust te stellen dat het allemaal onderzocht is DAT KAN NIET IN EEN PAAR MAANDEN denk er goed over na voor je je kindje met gif in laat spuiten er zijn er al meer aan overleden dan je denkt

#4124106 Quote

Hi,

Iedereen moet natuurlijk deze moeilijke keuze maken. wij hebben tot aan het weekend nog getwijfeld: wel of niet. Dus vrijdag een gesprek met de ha aangevraagd. Onze zoon heeft in zijn jonge leven (hij is 2 1/2) al vaak luchtweginfecties gehad en is dus erg bevattelijk. Op zich geen probleem natuurlijk, maar deze griep richt zich nogal op de longen. Voor de ha de reden om dringend te adviseren hem te laten enten.

Ik snap dat er tegenstanders zijn, maar om nu te zeggen dat er al mensen dood zijn nav de prik is niet waar. Pas geleden heb ik daar nog over gelezen op internet. Ik ben zelf een hele kritische over deze prik. De kindjes die pas overleden zijn na een prik, kregen de “standaard” prik, die alle baby’s krijgen en had niks te maken met deze prik.

Inmiddels zijn er al 100-duizenden mensen geprikt en zijn er “pas” 600 meldingen van bijwerkingen: te denken valt dan ook aan een stijve arm en hoofdpijn, maar geen hele ernstige dingen.

Het is goed kritisch te blijven, maar kijk vooral naar je eigen omstandigheden. In mijn familie hebben een nichtje, mijn moeder en de dochter van mijn zus het al gehad. Ik ben nog buiten de boot geblevan, maar ondanks al mijn tegenstand tegen de prik, ga ik hem toch zelf ook maar halen.

Gr. Tamara.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4125639 Quote

hey meiden!

Bedankt voor jullie reactie! Ik heb hem toch na veel twijfels vrijdag gehaald.. Verliep allemaal goed! Hij heeft toen hij baby was bronchitis gehad, dus nemen het risico liever niet! Heel erg bedankt voor jullie reactie! Succes met de volgende prikjes!

Groetjes mamaSun

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen