Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1368166 T Is Weer Gezellig

• Auteur

op ons forumpje! Ik opende het forum en zag best wel weer veel nieuwe topics. Dat is wel eens anders geweest. Ook valt het me op dat iedereen op een leuke en respectvolle manier op elkaar reageert. Ik hoop dat we nog lang gezellig met elkaar blijven forummen!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Babybelle

#4123522 Quote

hoi hoi

idd hier ff wat meer activiteit
    op de andere forum’s mis ik dat nog al eens
    erg jammer vind dat sinds de overgang we erg achteruit zijn gegaan helaas.

en het weer speelt ook mee denk ik hihihih

groetjes moekje

#4123574 Quote

Ha babybelle,
    Dat komt door mijn onwijs goede topic hahahaha

Oh nee ik zou naar bed gaan en nu zit ik nog even te spieken hiero. Betrapt hihi

groetjes Maris

#4123658 Quote

Klopt! lekker druk hier weer, volgens mij zijn we ook 1 van de weinige mamaclubs die zo actief zijn.

Gr Linda

#4123752 Quote

Ja, helemaal mee eens dat het weer gezelliger wordt. Nu nog foto’s kunnen plaatsen en de topics op volgorde van laatste reactie en het is weer helemaal toppie!

Groetjes,
    Maike

#4123832 Quote

Ondanks dat ik nog steeds niet helemaal gewend ben aan dit forum, vind ik het wel nog steeds gezellig. Ik kijk altijd elke dag even of er nog nieuwe topics zijn. en idd door het slechte weer zitten we allemaal weer wat meer achter de computer denk ik,
    gr. van Sonja

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen