Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1368280 Wie Ook Nod Dag December

• Auteur

Hallo
    De laatste maand van 2009 is alweer bijna aangebroken…
    Ik hoop zo dat het dit jaar nog raak is!
    Mijn nod dag is 1 december.Maar heb tot nu toe nog geen echte zwangerschapsverschijnselen maar misschien is het nog wat vroeg..
    Zijn er nog meer meiden met hun nod dag in december?
    Kunnen we lekker kletsend naar onze nod dag toe leven..

Gr Sola

#4123708 Quote

Hoi,

Dit is de 1 echte ronde aangezien ik nu pas goed ongesteld ben geweest. Mijn nod is 22 dec. Hopelijk is het voor het nieuwe jaar nog raak 🙂

#4123782 Quote

hoi,

Mijn NOD is 4 december. Heb wel al vanaf het moment dat mijn ovu is geweest gevoelige borsten en een rommelende buik maar dat kan ook tussen je oren zitten. Je gaat het je zo snel indenken he van zou het nu dan toch een keer raak zijn.
    Hopelijk is het een mooi sinterklaas cadeau 🙂

#4123804 Quote

Gezellig dat er meer meiden zijn!
    Hier nog geen gevoelige of grotere borsten te vinden betekent dit dat ik niet zwanger ben?
    Misschien let ik er allemaal teveel op en moet ik gewoon maar afwachten duurt alleen zo lang!
    Mijn temp is nog wel steeds hoog maar moet dan volgende week nog steeds hoog zijn dus ook nog geen peil op te trekken!
    Zou een leuk kerstkadootje zijn Kaatje!
    Chantie je zit vlak na mij.. nog maar ongeveer een week en dan mogen we al bijna testen..
    Wanneer wil jij gaan testen op je nod dag of al eerder? Ik zelf twijfel nog maar heb er al wel twee in huis maar misschien heb ik ze wel niet nodig..
    Oh ja voor ons is het ronde 5 en 1 mk in sept.

Tot gauw Gr S

#4123814 Quote

Leuk erover kletsen, in mn omgeving kan ik dat niet echt (geheim).
    Ik moet als t goed is 9-12 mn NOD hebben, ben nu met ovulatietesten bezig, weet niet echt wanneer mn eisprong precies is, dus dan zijn deze testen een uitkomst!!
    Hoop dat het meteen raak is!!
    Dan is het zeker een mooi kerstkado!!

Vissen..
    Bijdrager
    #4123848 Quote

Ik heb m’n NOD op 5 december, ben heel benieuwd. Zijn er in ieder geval wel druk mee geweest.. 😛 Had voor ’t eerst dat ik m’n ovu voelde, dus hoop dat we op de goede dagen geklust hebben. Over 1,5 week weten we meer. Spanneeeend.. Ik ga past een week na mn NOD testen, heb al heel wat geld over de balk gegooid met die stomme testen. Ik heb gewoon een lange cyclus… 🙁 Iedereen sterkte met afwachten!! En succes met klussen voor degene die nog moeten 😉 Liefs Vissen

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4123851 Quote

Mijn nod is 12 december (denk ik) maar kan ook 5 december zijn. ik weet niet of ik deze maand een cyclus van 4 of 5 weken heb, dat wisselt nog wel eens. Dus afgelopen weekend en komend weekend lekker klussen en dan maar duimen…

#4123857 Quote

Zo te lezen spannende dagen voor veel!!!
    Veel succes nog als je moet gaan klusen en voor diegene die ook aan het wachten zijn het duurt veel te lang!
    Een week wachten na mijn nod dag kan ik echt niet hoor! maar zou misschien wel het beste zijn..
    Ik wil misschien 1 dag eerder gaan testen maar ga er maar vanuit dat het niet raak is dan valt het niet zo vies tegen (toch wel)

#4123862 Quote

Zal ff een lijstje maken is wel leuk!
    Nod dag
    1 dec Solanum
    4 dec Chantie
    5 dec Vissen
    5 dec (of 12) Patricia mama van Justin
    9 dec Fem78
    9 dec Jannie1306
    22 dec Kaatje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen