Hoi,
Ik heb ook 3 cycli lang getemperatuurd. Er kan zo wel eens 0,2 graad tussen zitten, maar inderdaad is het belangrijk dat je het elke dag rond dezelfde tijd doet en dat je nog geen inspanning hebt geleverd, zoals Wendy zegt. Dat betekent dus idd. in het weekend ook vroeg je wekker zetten. Ik was er op een gegeven moment zo aan gewend dat ik daarna weer vrolijk verder sliep (en temperatuurde per ongeluk wel eens snachts in mijn slaap, waarna ik wakker werd, bloos). Wel even opschrijven, tenzij je zo n ‘onthoudende’ thermoemeter hebt, want anders haal je t door elkaar. Ik had gewoon een agenda naast mijn bed.
Als je het wat langer doet ga je het patroon herkennen. De eerste dagen zakte de temperatuur geleidelijk (bij mij van 36.9 naar 36.4 ofzo). Daarna een x aantal dagen ongeveer gelijk (met wat kleine schommelingen bij mij 36.2-36,4). Bij mij zakte het daarna nog 1 dag tot een minimumwaarde (meestal 36.1) en dan ineens ging het 0,4 omhoog (36.5). Dan weer een paar schommelingen en langzaam opkruipend tot 37. De dag vóór of van mijn ongi zakte de temp dan weer met 0,2 en begon t weer opnieuw.
Na drie cycli was het voor mij zo duidelijk, dat ik ben gestopt.
gr.
Wenser