Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1379625 Dit Is Weer Te Belachelijk Voor Woorden

• Auteur

Hee meiden,

Moet je dit eens lezen:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5639729/__Huilend_kind_uit_bus_gezet__.html?p=4,2

De chauffeur heeft zeker zelf geen kinderen…..

Groetjes,
    Maike

#4134982 Quote

Hoi

Ik heb het gelezen… Wat hebben we toch af en toe gekken in ons land he? Zoek dan een andere job als je niet tegen mensen kan…

Groetjes Kirsten

#4134989 Quote

ik had dit bericht ook al gelezen en dacht gelijk :het moet toch niet gekker worden! Ja kinderen huilen nou eenmaal en soms heel hard maar om ze dan uit de bus te zetten, echt belachelijk!

Gr. Sonja

#4135007 Quote

nou ja zeg, is toch te gek voor woorden!!
    echt belachelijk gewoon……

#4135039 Quote

Uhm, ik had het bericht ook gelezen en dacht eigenlijk meteen ‘dan moet het wel heeeeel erg zijn geweest”. Ik moet zeggen dat ondanks ik zelf twee kleine kinderen heb, ik me ook wel eens irriteer aan vervelende andere kinderen hoor….
    Laatst zaten mijn man en ik bij de Griek. Wij hadden expres Isabelle bij oma gelaten en dan zaten we in het gekrijs en gegil van een ander kind. Ik vind dat je ook moet kijken waar je je kleine kinderen mee naar toe neemt. Uit de bus zetten vind ik ook echt niet kunnen hoor! Begrijp me niet verkeerd. Maar ik kan me wel voorstellen dat het voor andere mensen heel storend kan zijn een kind wat niet luisterd of heel hard huilt.

Groetjes Babybelle

#4135144 Quote

Dit geeft precies weer hoe korte lontjes de mensen hebben.
    Mijn schoonouders maakten een tijdje geleden een klein foutje in het verkeer, een ander had voorrang. Nou kan gebeuren. Stapt er een kerel uit de auto, die begint op mijn schoonouders te schelden, niet normaal.

Die buschauffeur is niet echt geschikt voor zijn werk. Tuurlijk is het vervelend,zon krijsend kind. Als ze bij mij in de auto een tijdlang krijsen irriteer ik me ook. Maar op zon manier reageren, nee, dat kan echt niet.

#4135242 Quote

tja het openbaarvervoer staat al niet hoog mee
    volgens mij willen ze helemaal geen kinderen meer in de bus.
    met een wagen mag er er niet meer in
    een buggy moet ingeklapt
    kinderen moeten op schoot
    ze mogen niet gillen
    ze trekken al fijn op als je nog MOET gaan zitten met je kind

klote openbaarvervoer

#4135284 Quote

Dit kan inderdaad niet! Misschien overspannen….

groetjes Maris

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen