Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1379651 Papa

• Auteur

Laat in de avond op 23 december is mijn vader overleden. Hij is rustig tijdens het slapen gegaan.

#4135012 Quote

ook wij linda wensen je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

ikenna en jolanda

#4135015 Quote

Hoi Linda,

Ondanks dat het niet als een verrassing komt, zal het toch een klap voor jullie zijn. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe. De tijd heelt niet je verdriet maar geeft het wel een plek.

Liefs,
    Maike

#4135036 Quote

Linda,

Heel veel sterkte voor de komende tijd. Hopelijk geven goede herinneringen veel steun. Wij denken aan je.

Liefs,
    Babybelle

#4135041 Quote

Ach..nog net voor de kerst..maar het komt nooit uit..je gaat hem vast missen, maar koester de mooie herinneringen die jullie samen hebben..

”Als er op aarde een lichtje uitgaat, gaat er in de hemel een raampje open..er komt een sterretje bij”

Veel sterkte de komende tijd..
    Liefs Rina

#4135055 Quote

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode.
    Groetjes van Sonja.

#4135064 Quote

hoi lieverd,
    heel veel sterkte de komende tijd met het grote verlies van je vader. Ik hoop dat je de mooie herinneringen aan hem bij je zult houden.

liefs Tamar

#4135084 Quote

Heel veel sterkte Linda!!!

#4135122 Quote

Gecondeleerd met het verlies van je vader.
    Heel veel sterkte!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen