Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1379852 Niet Zwanger Maar Wel Een Positieve Test

• Auteur
  • Anjuli
    Bijdrager

Had mijn NOD op 25 december (morgen) en vandaag ongi geworden, tot mijn grote teleurstelling. Dacht dat ik mijn man een mooi kerstkadootje had kunnen geven met een positieve zwangerschapstest. Wat wel raar is; heb gister een vroege test gedaan en de uitslag was positief. Weliswaar een lichte streep, maar wel duidelijk. Daardoor is de teleurstelling nog groter. Mijn kerst is dus minder leuk dit jaar.

Groetjes

Anjuli

Iloontje2286
    Bijdrager
    #4135210 Quote

Het kan zijn dat er iets mis is gegaan bij de innesteling! ik het de vorige maand ook namelijk ook positief ook licht en en werd toch ongesteld:S helaas.Toevallig vandaag bij de huisarts geweest en die zei dat bij veel gevallen het bij de innesteling mis gaat. Dus volgende maand weer klussen.

Succes hopelijk ben je snel weer zwanger:D

#4135249 Quote

Hi Anjuli,
    Idd, er is waarschijnlijk laterop iets misgegaan, daarom is voortijdig testen ook absoluut af te raden! Zonder test had je ook geen teleurstelling gehad…

Fijne kerstdagen iig nog!

Anjuli
    Bijdrager
    #4135266 Quote

Ik ga zeker niet meer een vroege zwangerschapstest doen. Ik denk ook dat het mis is gegaan met de innesteling. Op naar ronde 6.

#4135376 Quote

hallo

Ook ik heb 2 keer meegemaakt dat ik een lichte roze streep zag. was alle twee keren ook overtijd. Alle twee de testen waren van predictor, maar ik was gewoon niet zwanger en was een paar dagen later gewoon ongesteld geworden. Die predictor testen koop ik dus niet meer.

Bloempje27
    Bijdrager
    #4135585 Quote

Positieve testen betekent altijd: ZWANGER! Ga je daarna bloeden dan heb je een miskraam. Een test reageert niet als je niet zwanger bent want dan heb je geen HCG in je urine. Dus als ie wel kleurt dan ben je gewoon zwanger!
    En vroege miskramen komen heel vaak voor…. veel vrouwen zijn meerdere keren zwanger geweest zonder het zelf door te hebben. Daarom is vroeg testen af te raden, want het voorkomt elke keer weer een teleurstelling!

Ik wens voor jullie in 2010 een gezonde zwangerschap…

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4135824 Quote

hallo, lees nu net de reacties en wat bloempje27 zegt is ook zo mijn verloskundige zei dat ook tegen mij,

Ik was 2 maanden overtijd( 19 oktober laatste menstruatie) en ik wilde nog niet testen van wege dat ik 3 jaar geleden bij de gynocoloog ben geweest en werdt verteld dat ik in plaatst van 12 keer per jaar ei sprong 6 keer perjaar dus sla elke keer ene maand over, nu moest ik van me man en me schoonma testen omdat die het gevoel hadden dat ik wel zwanger was. ik savonds getest ( clearbleu digitaal) en ja hoor erstond zwanger me man had het ook gezien, ( was op een dinsdag avond) vrijdags avonds kwam moeders voor moeders en daar was de test negatief, ik smaandags de verloskundige gebeld of ik nog langs moet komen, en ik moest toch even een echo laten maken bij hun.

Maandag op dinsdag nacht had ik beetje buikpijn en dinsdag ging ik heel erg vloeien, ik dacht dat het dus aan me zelf lag dat ik helemaal niet zwanger was.

Bij de verloskundige gekeken inderdaad was niet zwanger meer maar wel geweest, ik had niet verkeerd gekeken( wat ik dacht) want me man zag het ook en je ziet duidelijk zwanger of niet zwanger staan en de test kan nooit fout zijn als die zwanger aan geeft vanwege dat er dan gewoon hcg hormonen in je urine zit( wanneer de test wel fout kan wezen is als de test negatief aangeeeft terwijl je posotief bent)

Dus ik had een miskraam met 8 weken terwijl ik het nog maar een week wist had nergens last van geen ene klacht die erbij zou horen.

Dus meid je was wel zwanger alleen heb je een vroege miskraam gehad , ik zeg altijd maar zo het vruchtje was dan al niet meer goed, en beterzo dan op latere zwangerschap of een gehandicapt kindje sorry als ik bot overkom.

veel sterkte en ga gewoon voor de volgende ronden
    ik ga voor ronde 2 groetjes

mama van sharon

#4139575 Quote

Het klopt wat bloempje zegt, hoe ligt het streepje ook is, het betekend dat er hcg in je lichaam zit en dat betekend dus dat je zwanger bent.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen