hallo, lees nu net de reacties en wat bloempje27 zegt is ook zo mijn verloskundige zei dat ook tegen mij,
Ik was 2 maanden overtijd( 19 oktober laatste menstruatie) en ik wilde nog niet testen van wege dat ik 3 jaar geleden bij de gynocoloog ben geweest en werdt verteld dat ik in plaatst van 12 keer per jaar ei sprong 6 keer perjaar dus sla elke keer ene maand over, nu moest ik van me man en me schoonma testen omdat die het gevoel hadden dat ik wel zwanger was. ik savonds getest ( clearbleu digitaal) en ja hoor erstond zwanger me man had het ook gezien, ( was op een dinsdag avond) vrijdags avonds kwam moeders voor moeders en daar was de test negatief, ik smaandags de verloskundige gebeld of ik nog langs moet komen, en ik moest toch even een echo laten maken bij hun.
Maandag op dinsdag nacht had ik beetje buikpijn en dinsdag ging ik heel erg vloeien, ik dacht dat het dus aan me zelf lag dat ik helemaal niet zwanger was.
Bij de verloskundige gekeken inderdaad was niet zwanger meer maar wel geweest, ik had niet verkeerd gekeken( wat ik dacht) want me man zag het ook en je ziet duidelijk zwanger of niet zwanger staan en de test kan nooit fout zijn als die zwanger aan geeft vanwege dat er dan gewoon hcg hormonen in je urine zit( wanneer de test wel fout kan wezen is als de test negatief aangeeeft terwijl je posotief bent)
Dus ik had een miskraam met 8 weken terwijl ik het nog maar een week wist had nergens last van geen ene klacht die erbij zou horen.
Dus meid je was wel zwanger alleen heb je een vroege miskraam gehad , ik zeg altijd maar zo het vruchtje was dan al niet meer goed, en beterzo dan op latere zwangerschap of een gehandicapt kindje sorry als ik bot overkom.
veel sterkte en ga gewoon voor de volgende ronden
ik ga voor ronde 2 groetjes
mama van sharon