Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380017 Erg Lichte Streepje

• Auteur

lichte streep op de test, is dit altijd positief? was een goedkope test.

Iloontje2286
    Bijdrager
    #4135370 Quote

Kan ik zou nog een paar dagen wachten 2-3 dagen en dan weer opnieuw testen mocht je zwanger zijn dan word die streep wel duidelijker.

#4135372 Quote

ik heb de test een kwartier laten liggen en toen was de streep veel donkerder. Ik heb wel kwaaltjes, en geen menstruatie

#4135374 Quote

Hallo minkemuurtje,

Ik heb zelf 2 keer meegemaakt dat ik een lichte streep zag op de test, en ik bleek niet zwanger te zijn. Ze waren alletwee van predictor. Die koop ik dus nooit meer. Welke test heb jij? Meestal zeggen ze wel een streep is een streep, licht of donker maakt niet uit.

Iloontje2286
    Bijdrager
    #4135375 Quote

Je moet wel binnen de tijd af lezen. Anders kan het zijn dat het ongeldig is. Heb je niet nog een test liggen doe je em nog een keer. En anders over 2-3 dagen dan moet je hcg hoger liggen.

#4135377 Quote

ik zal het sowiso volgende week nog een keer testen. Het was van eigen merk DIO ofzo?

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Iloontje2286
    Bijdrager
    #4135379 Quote

Oke geen idee wat voor merk dat is. Maar een test is een test lijkt mij toch. Nog even wachten en dan weer testen als je menstruatie uit blijft. Succes ermee.

#4135392 Quote

Dio is een drogist. heb gisteravond getest, en zonet nog een keer (zaten 2 in), en weer positief. Weer erg licht. Heeft dat ermee te maken dat je nog maar erg kort zwanger bent ofzo?

#4135420 Quote

Hey,

Die testen heb ik ook altijd gehad bij mijn twee zoontjes.. lekker goedkoop en erg gevoelig voor Hcg, laat snel zien of je zwanger bent! Maar als al je testen een heel dun lijntje vertonen mag je er wel van uit gaan dat het gewoon raak is hoor! Als je de test na 5 minuten maar niet meer afleest (doe ik wel altijd hahahaah.. en dan word hij ineens positief) maagoed, als hij binnen die 5 min al positief aangeeft is het gewoon positief. Maandag zou ik als ik jou was nog een keer een echte clear blue test kopen, dan weet je het helemaal zeker… en deze blijven volgensmij ook wat mooier als je de testen wilt bewaren. Ik wens je alvast heel veel geluk toe… hoop dat het echt zo is!

Liefs mammma!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen