Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380018 23 Kg Overgewicht En Zwanger Willen Worden

• Auteur

Hallo Meiden,

Ik ben Samiraa en ben 29 jaar. Heb besloten om aan onze kinderwens te beginnen. Ben nu wel bezig met weight watchers om van mijn overtollige kilo,s kwijt te raken en heb op hun site gelezen dat ik dit mag blijven volgen tot dat ik 12 weken zwanger ben. Tegen die tijd hoop ik dus dat ik dan al heel wat kilo,s kwijt ben. Mijn moeder en zussen zijn allemaal snel zwanger geworden maar zij hebben dan ook geen overgewicht. Denk zelf dat het bij mij wel langer als 6 maanden gaat duren door mijn overgewicht en mijn onregelmatige menstruaties. Had ook gelezen dat er een niewue richtlijn is voor zwangere vrouwen met een BMI van boven de 30, zij mogen maar 9 kg aankomen tijdens de zwangerschap. Hier sta ik zelf ook achter en zal op zoek gaan naar een dietiste die mij wil begeleiden om niet veel aan te komen. ik zal hier regelmatig op het forum te vinden zijn.

Veel succes en wens jullie allen een gezonde zwangerschap en pijnloze bevalling en gezonde kindjes toe:)

#4135380 Quote

hoi Samiiraa,
    welkom hier.Succes met afvallen en zwanger worden.
    Maarruh…een pijnloze bevalling zou ik niet te veel op rekenen.
    groetjes Fleur

#4135403 Quote

Hallo fleur,

Hahahaha, een pijnloze bevalling zal het wel niet worden. Maar hoop dat het wel allemaal mee zal vallen als het zo ver is:)
    Hoe lang probeer jij zwanger te worden, of ben je al zwanger ??

#4135404 Quote

Wij zitten nu in ronde 11,bijna een jaar bezig dus.
    Van de eerste was ik de 2e keer al zwanger.Zijn jullie al lang bezig?

#4135413 Quote

Wij zijn nog niet begonnen. Maar dat is wel heel appart dat het zo erg verschilt bij jou. eerste keer al na 2 maanden en nu bijna 1 jaar verder. Hoe oud was je bij de eerste? en hoe oud ben je nu?

#4135844 Quote

hoi samiiraa veel s6 ermee, en hopen dat het je gaat lukken, wij zitten in ronde 2 na 1 keer onverwachts zwanger tijdens de pil en miskraam en vorige week miskraam na 8 weken zwanger dus op naar ronde 2

ik heb al een dochter van anderhalf en ben 26 jaar

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4136009 Quote

Hallo Mama van Sharon,

Ik vind het erg voor je dat je een miskraam hebt gekregen. Hoop dat je snel zwanger raakt en dat het een gezonde zwangerschap word. Zelf heb ik besloten om over 3 maanden te beginnen. Hoop dat het dan niet al te lang gaat duren voor dat ik zwanger raak.

#4137648 Quote

ik heb ook heel veel overgewicht en eet en beweeg gewoon goed, ondanks dat wil ik graag snel zwanger worden. Vaak wordt je soms door de hormonen na de zwangerschap nog lichter dan daarvoor. Ik ben nu 3 maanden bezig.

Succes!

#4137797 Quote

Ook ik heb overgewicht en wil zwanger worden maar eerst het spiraaltje eruit laten halen. Bij de eerste had ik had ik ook ong.20 kilo overgewicht en was meteen zwanger.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen