Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380047 Babykamer Kopen

• Auteur

Lieve allemaal,
    Allereerst, nog fijne kerstdagen!

Wij (lees; ik ;)) heb m’n oog laten vallen op een kamertje van Bopita. Nu vraag ik me af, is er in zo’n winkel nog onderhandelen mogelijk of is dit compleet zinloos? Niet perse in euro’s, maar bijvoorbeeld een matrasje of iets anders?

Graag jullie ervaringen!

Ps. het kamertje is niet te koop bij winkels die de aanbieding hebben; gratis box!

wendyenosman
    Bijdrager
    #4135411 Quote

hallo suzannetje,

als ik jouw was zou ik het eerst even op google nakijken.
    je moet dan wel weten hoe de kamer heet van bopita.
    wij vonden de genova erg leuk en dat kon per winkel ontzettend verschillen!

ik weet niet of er verder te onderhandelen is.

groetjes wendy

#4135457 Quote

Je kan altijd onderhandelen.. dat kan met geld of extra producten. Ik ding altijd af 95% lukt dat idd ook. Zelfs gewoon in een supermarkt.

#4135540 Quote

Zeker onderhandelen! Wanneer je nog andere dingen dan een kamertje nodig hebt, kun je kijken of je die daar ook kopen kan. Daar zou ik ze dan een mooi prijsje voor laten maken. Dit gebeurt echt vaker. Als het niet lukt, zou ik persoonlijk naar een andere winkel gaan en weer proberen. Wedden dat het lukt!

#4135626 Quote

brutalen hebben de halve wereld, sta wel stevig in de schoenen, pokerface is er wel bij nodig, en lief charmant kijken hihihi. ik heb paar jaar geleden laptop met digitale camera en mp3speler voor mooi prijsje gekregen, minder dan de laptop origineel koste. groetjes

#4135808 Quote

ik heb een mooi kamertje gezien op http://www.babykamer.nl de Caligo, weet iemand bij welke winkel die te zien is ? (prijs op de site viel me erg mee, maar wil graag eerst kijken voordat we bestellen)

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen