Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380064 2 Dagen Overtijd En Negatieve Test

• Auteur

Iedereen zal wel gezellig aan het kerstvieren zijn, dit doe ik natuurlijk ook… maar ik had er op gerekend dat ik ongesteld zou worden met kerst, om precies te zijn, zou ik afgelopen woensdag ongesteld moeten worden (word altijd op woensdag, uiterlijk donderdag ongesteld) heel regelmatige cycles. Toen ik 1 dag overtijd was, getest.. en zag natuurlijk na een paar uur een heel dun lijntje, maar soms zag ik het wel en soms niet (inbeelding????? haha) en vanmorgen weer gestest, dus twee dagen overtijd, weer negatief. Ik heb al twee zoontjes van 2 jaar en 10 maanden, ben niet aan de pil dus kan zo weer zwanger zijn. Afwachten dus. Maar wel zenuwslopend!!!
    Ik laat het jullie weten als ik meer weet!

Liefs mammma

#4135467 Quote

Goedemorgen mammma,

Ik zou ook afgelopen woensdag ongesteld moeten worden, maar er kwam helemaal niets! Donderdag een test gedaan die was dus ook negatief. Tot nu toe nog steeds niet ongesteld geworden. Heb in september een miskraam gehad en ik vond het allemaal veel te lang duren en nu is het dan (hopelijk) eindelijk weer zover! Ik kan het bijna niet geloven! Het is inderdaad heel zenuwslopend!!!

Ik hoop dat we volgende week goed nieuws hebben!

Liefs niene

#4135469 Quote

Goedemorgen mammma,

Ik zou ook afgelopen woensdag ongesteld moeten worden, maar er kwam helemaal niets! Donderdag een test gedaan die was dus ook negatief. Tot nu toe nog steeds niet ongesteld geworden. Heb in september een miskraam gehad en ik vond het allemaal veel te lang duren en nu is het dan (hopelijk) eindelijk weer zover! Ik kan het bijna niet geloven! Het is inderdaad heel zenuwslopend!!!

Liefs niene

#4135471 Quote

Goedemorgen mammma,

Liefs niene

#4135472 Quote

Goedemorgen mammma,

Liefs niene

#4135491 Quote

Hoi Niene hahahhaahah bedankt voor je (4!!!) reacties!!! We zitten dus is het zelfde schuitje. Wij gaan in April trouwen, daarna wouden we eigenlijk nog is kijken om voor een derde te gaan, mn jurk is ook al besteld!! o o.. en sinds de zwangerschappen ben ik gelukkig 20 kilo kwijt, hoop dat ik in april niet al te veel aangekomen ben (mocht ik zwanger zijn!) maar we vinden het super leuk hier, al hebben we nog niet zo goed nagedacht over de financiele toestand.. oepsss we hebben het allemaal prachtig voor elkaar op dit moment, maar 3 kids in de luiers en kinderopvang etc etc. Maar je bent er zelf bij he, we zouden het super leuk vinden hoor absoluut!!!!!!

Ik laat het weten als ik maandag of positief test of dat ik toch ongesteld word. Laat jij het ook ff weten dan?

Groetjes mammma

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4135599 Quote

Hoi Meiden!!

Ik ben ongesteld geworden! Tja het is niet anders he, als ik zwanger was geweest had ik dat hartstikke leuk gevonden, maar zo vind ik het eerst ook wel prima. Ik pas in ieder geval nog prima in mijn jurk in april.. haha… Groetjes mammma!!

#4135690 Quote

Hoi!

4 reactie’s is een beetje overdreven he haha maar mijn reactie werd niet geplaatst dus dacht na 4 pogingen ik geef het maar op! Blijkbaar zijn ze er dan toch opgekomen haha

Jammer dat je ongesteld geworden bent hoor. Wie weet binnenkort! Wat super dat je in april gaat trouwen zeg!

Ik ben nog niet ongesteld geworden en ben nu dus 5 dagen overtijd. Ik laat je nog wel ff weten hoe het hier verder gaat!

Fijne zondag!!

Groetjes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen