Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380119 Tweede Kerstdag

• Auteur

Op tweede kerstdag zijn er best veel winkels open en ook veel uitgaansgelegenheden.
    Gaan jullie nog ergens heen?

Groetjes Babybelle

#4135474 Quote

Wij gaan nergens heen. Ja naar mijn schoonouders als Gijs ten minste helemaal beter is.

groetjes Maris

#4135479 Quote

Helaas, ik ben al een paar uur aan het werk. Had eigenlijk wel naar de prenatal gewild, maar dat ga ik niet redden. Want vanmiddag worden we verwacht bij mijn zus, het word al een soort van haasten….

#4135495 Quote

Nee, voor vandaag helemaal vol geboekt door de schoonfamilie! haha
    Gr Rina

#4135537 Quote

Nee wij gaan nergens heen, vandaag lekker pyjamadagje voor Sarah! Zelf ben ik vanochtend even naar een vriendin gegaan die aan het verhuizen is…je moet toch wat hè met kerst 😉

Maar volgens mij is het overal ook ontzettend druk, zeker dingen als meubelboulevards.

groetjes Tamar

#4135557 Quote

ik ga zo winkelen! hier op Boxing day allemaal SUPER aanbiedingen…. hi hi…. mijn kerstcadeautje moet ik nu dus nog even kopen! Vond het eigenlijk te duur maar nu kregen we van de week een folder waar er inenen 50% van af was op Boxing day!

Groetjes Alberdien

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen