Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380185 Stel Eens Een Vraag Aan

• Auteur

Hey Meiden!

Het word weer iets rustiger hier, dus tijd voor nieuwe topics! Dus stel eens een vraag aan iemand hier… Of meerdere vragen aan meerdere dames. Ik zal zelf beginnen:

Nelleke: Had je nog een solo te pakken voor dit jaar in de kerk? Of een andere mooie tekst?

Sandra (Nicktess): Hoe is het met hubbie? Al wat beter en rustiger in het koppie?

Ilja: Wanneer kom je weer naar NL???

Groetjes, Marieke

#4135570 Quote

nou dan zal ik maar even netjes antwoorden (haha)

Het gaat hier redelijk, jurgen werkt nu 3 dagen van 6 uur en 1 dag van 4 uur (hij moet eigenlijk naar 4 dagen van 8 uur) maar dat wil nog niet lukken) In maart is hij 2 jaar ziek en dan komt de uwv kijken. Wat een geregel en rompslomp allemaal zeg.

Ik denk zelf dat hij nooit meer helemaal de oude wordt en dat is niet erg maar daar moet hij wel zijn leven op aanpassen en dat is moeilijk en frustrerend.

Gelukkig hebben we inmiddels 75% mooie momenten en 25 % stress.

Zelf ben ik inmiddels wel een beetje uitgeblust en op. Ben (zo lijkt het wel) chronisch moe.

Nou zal ik dan ook maar even een vraag stellen:
    mikki (renske): alles klaar voor jullie welverdiende vakantie???

#4135576 Quote

Jenneke: Hoe is het nu met jou en Ivar?

#4135606 Quote

Mariëlle: Hoe is het met Noa? Wil ze ook al zo graag naar de basisschool? Danae (30 mei 2006) is er al echt aan toe.

Groetjes, Cathy

#4135607 Quote

Oh ja, Ilja: Hoe gaat het nu met je? We lezen hier niet veel meer over jouw. Is het je nog gelukt een eigen zaakje op te zetten?

Groetjes, Cathy

#4135609 Quote

En Cissy, Hoe is het nou met jullie? Zaak verkocht, caravan verkocht? Al een geheel nieuw leven begonnen?

Groetjes, Cathy

#4135613 Quote

Bedacht er nog 1!
    Wendy: Zijn jullie nog naar Westervoort verhuisd? Of is het toch Arnhem of Duiven geworden.

Groetjes, Cathy

#4135765 Quote

hoi hoi, ja hoor, ik had weer een solo te pakken. Maar ik stond op een andere lokatie en daardoor zijn er geen hele mooie opnames gemaakt. En het was dezelfde als twee jaar geleden, alleen dan met iemand anders gezongen. Dit keer zong ik het met de schrijver van het lied, Gerald Troost. Ik zal de link even kopieeren, maar verwacht er niet te veel van, de opname is niet geweldig.

#4135873 Quote

Ha, en Marieke, hoe gaat het dan met jou zelf? Al wezen fietsen met een volle bakfiets?

Groetjes,
    Ellen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen