Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380245 Zo Vervelend

• Auteur
  • Iloontje2286
    Bijdrager

Wie kent dat als je aan iemand verteld dat je het soms wel vervelend vindt dat het nog niet wil lukken. En dat men dan zegt tsja je moet er ook niet zo mee bezig zijn dan wil het ook niet. Terwijl je er gezond mee bezig bent niet overdreven goh dat vind ik zo irritant meer mensen die dit ervaren? Soms mag je toch wel ff je gevoel uiten naar anderen is toch niet zo raar?

#4135680 Quote

we zijn al 1 jaar en 10mnd bezig voor 2e kindje en wat ook vervelend is na wat jij noemt,”maar je hebt er toch al eentje”net of dat wat uitmaakt al wil je er 10, het is gewoon vervelend als mensnen zo denken.

Gr WEndy

#4135700 Quote

Ja het klinkt mij ook bekend in de oren, en dan helemaal mijn schoonouders.
    Wanneer ik ongi moet worden heb ik altijd een wat dikkere buik dan maken ze 9 van de 10 keer de opmerking van goh moeten jullie niet wat vertellen en als we het over zwanger worden hebben dan moeten we er niet te veel mee bezig zijn. De woorden van mijn schoonvader.
    Maar je wilt toch af en toe ff je hart luchten.

liefs Chan

#4135723 Quote

Dat ken ik ook heel goed. Ik heb aardig wat vriendinnen maar er is er maar één waar ik alles kan vertellen en zeuren als ik dat wil. Die ik kan bellen na mijn eisprong met een “wat ik nou toch voel”. Het is echt heel fijn als je zo iemand hebt want al mijn andere vriendinnen hebben “geen tijd/geen interesse” in zulke dingen.

Groetjes!

Iloontje2286
    Bijdrager
    #4135729 Quote

Grappig dat er meer zijn die dit herkennen. Gelukkig kunnen we hier wel ons ei kwijt 😀 Ik heb ook wel mensen aan wie ik het wel kwijt kan! en het ook snappen maar sommige mensen snappen het gewoon echt niet en dat zijn voornamelijk mensen die nog geen kinderen hebben of meteen zwanger zijn geraakt. Dus die weten helemaal niet hoe het is als het wel langer duurd. Elke maand is weer 1 te veel toch hihi.

#4135734 Quote

Hoi Iloon,

Ook ik herken het wel, voor ons zoontje waren we ook een jaar verder, toen vaak de opmerking gehad. Nu gaan we voor een 2de uk en zijn inmiddels ruim een jaar verder en krijg het zo af en toe weer te horen. Afgelopen jaar 2 mk gehad en ja dan ben ik het wel eens zat, dan wil je dit wel eens delen, maar begrip is er niet altijd… Gelukkig hier wel!!! Lang leve het forum!

Liefs grotebroer

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Iloontje2286
    Bijdrager
    #4135754 Quote

Hoi Grotebroer, Wat vervelend dat je 2x een miskraam hebt gehad. Ze moeten toch wel snappen dat ie een hele zwangerschap toch nooit zelf in de hand kunt hebben. De kans is zo klein dat het wel opeens raak kijk zijn echt een wonder.
    Je bent nu een jaar bezig ben je al naar de huisarts geweest of dat niet? dat mag toch vaak na een jaar.
    Mijn cyclus is opeens helemaal in de war ben nu 7 maand bezig. De huisarts verteld dat ik terug moest komen na 5 maand als ik een jaar bezig ben.

#4135827 Quote

hoi iloon ik kan het heel goed begrijpen dat het hele naar is als iemand zo iets zegt, ik heb dat in ieder geval gelukkig niet mee gemaakt, ook niet met me ouders of schoonma .ze staan allebij aan onze kant en mag altijd me hart luchten meestal bij mijn schoonma omdat die in de buurt woont en me ouders iets tever weg wonen.
    Heb nu 2 miskramen gehad waarvan 1 ik niet zeker weet omdat ik toen de pil slikte en nu 1 gehad waarvan ik pas 1 week van wist dat ik zwanger was na 8 weken.

dus mag nu officieel naar ronde 2 , bij mijn eerste duurde het ook lang 1 jaar over gedaan was er toch onbewust mee bezig, plos op de vakantie werdt ik zwanger ( pas toen ik thuis kwam getest) dus meisjes ga lekker op vakantie maka plezier en wie weet kom je zwanger terug:P

Veel s6 verders groetjes

mama van sharon

#4135883 Quote

Hoi Iloon,

Nee, ik ben niet naar de HA geweest, de VK heeft er nog alle vertrouwen in. Na een mk begint het tellen weer opnieuw zeg maar, ook al voelt het anders… Ik heb in augustus een mk gehad, dus we zijn eigenlijk een klein half jaar bezig.

Liefs grotebroer

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen